כמה עולה פינוי פסולת בניין ומה השירות כולל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פינוי של פסולת בניין זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שצריך להתקיים באופן מקצועי, תוך הסתייעות בחברות חיצוניות שמפנות את הפסולת בזהירות ומפנות אותה למתקנים ייעודיים. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות להליך החשוב ולהציג את העלות של הפינוי המדובר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל המידע החיוני בנושא.

 

פינוי פסולת בניין – ההגדרה

ראוי שנתעכב בקצרה על פינוי של פסולת הבניין, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מכירים בהליך. נסביר שזהו הליך של פינוי, סילוק והובלה של חומרי פסולת שנותרו לאחר אחד מההליכים הבאים:

  • שיפוץ
  • הריסה
  • פרויקט בנייה

 

הפסולת עשויה להכיל כל מיני חומרים, לדוגמא: גבס, חומרי בידוד וקירוי, בטון ועץ. ישנה חשיבות גבוהה בפינוי נכון של הפסולת, משום שזה מאפשר לעמוד בתקנים שקבועים בחוק ולמזער פגיעה בסביבה.

פינוי פסולת בניין

 

כמה זה עולה?

העלויות של פינוי פסולת בניין משתנות בהתאם לפרמטרים שונים, לדוגמא:

  • סוג הפסולת
  • כמות הפסולת שנצברה
  • אופן התמחור של החברה שנשכרה לשירותי הפינוי
  • מיקומה של ערמת הפסולת

 

הפרמטרים הללו הובילו אותנו לבדוק את הנושא באופן נרחב, כדי להציג בפניכם את טווח המחירים הממוצע. מדובר בעלות שעשויה להתחיל ב – 1,000 ₪ עבור פרויקטים קטנים, בעוד פרויקטים גדולים עשויים לעלות בסביבות ה – 4,000 ₪ ויותר. נדגיש שהחברה המוכרת ביותר בישראל שמעניקה את שירות זה היא ענבר פינוי פסולת ומיחזור ואנו ממליצים לפנות אליה לקבלת השירות.

 

טיפ חשוב – תתמקדו באיכות השירות שיינתן לכם

רגע לפני שנרחיב אודות השירות עצמו, עליכם לדעת שתצטרכו להניח בצד את עניין העלות. שכן, מדובר בתהליך שצריך להתבצע באופן מקצועי ביותר. חברה לפינוי פסולת שתציע לכם מחיר נמוך, עשויה לתת שירות בהתאם. כלומר, זו עשויה לפנות את פסולת הבניין באופן חלקי, כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים קנס גבוהה על אי פינוי של הפסולת. לכן, כדאי שלא להתמקד בעלות, אלא באיכות של חברה הנבחרת.

פינוי פסולת

 

השלבים המרכזיים בשירות לפינוי פסולת

הליך פינוי הפסולת כולל את השלבים הבאים:

  1. הערכה של הפסולת הקיימת: העובדים בודקים את סוג הפסולת, כדי לבחון את שיטות ההשלכה הנכונות
  2. מיון החומרים: נעשית הפרדה בין חומרים שניתן להשתמש בהם בשנית (למטרות מחזור)
  3. איסוף: מרכזים את החומרים בתוך פחים ייעודיים, כדי להבטיח טיפול בטוח בהן
  4. העברה למתקנים המתאימים: בשלב זה החומרים מועברים למתקני הסילוק או המחזור, כדי שניתן יהיה להשתמש בהם בהתאם

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז את המידע העדכני בכל הנוגע לעלויות של פינוי פסולת בניין. בשלב זה ברור לכם שמדובר באיסוף של פסולת שהושלכה לאחר שבוצעו עבודות בנייה במבנה כלשהו. כעת נותר לכם רק להזמין חברה מקצועית ומומלצת שתאסוף את הפסולת בהתאם לקבוע בחוק.

עלויות ההסרה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם