כמה עולה ציפוי הבטון הישן במיקרוטופינג?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ציפוי הבטון הישן באמצעות מיקרוטופינג מאפשר לכם לקבל עמידות גבוהה למשך שנים רבות, אולם רבים מתלבטים בשאלה האם אכן מדובר בהשקעה כספית משתלמת. כמה זה עולה וכיצד התהליך מתבצע? כל הפרטים – במאמר.

ציפוי בטון ישן באמצעות מיקרוטופינג – טכניקה מצוינת לחידוש הבטון וקבלת עמידות למשך שנים רבות

הבטון נחשב לחומר העמיד ביותר בעבור משטחים, אולם הוא נוטה לבלאי לאחר מספר שנים ולכן נידרש לבצע חידוש. כיום, הטכניקה הטובה ביותר לחידוש של בטון ישן היא באמצעות חומר מיקרוטופינג. מיקרוטופינג הוא למעשה ציפוי אשר עשוי מלט פולימרי, כאשר מדובר בציפוי שכבתי גמיש אשר מתאים לשימוש במגוון רחב של משטחים, עד לעובי של 3 מ"מ. ע"פ המומחים של חברת בטון ואומנות אשר מתמחה בתחום הבטון מזה עשרות שנים, מדובר בציפוי אופטימאלי בעבור ציפוי בטון ישן, אותו תוכלו לקבל בעלות כספית אטרקטיבית.

חניון

מהי העלות של ציפוי בטון ישן באמצעות מיקרוטופינג?

ע"פ המומחים של חברת בטון ואומנות, העלות של ציפוי ישן באמצעות מיקרוטופינג משתנה בהתאם למספר פרמטרים. ראשית כל, העלות נקבעת בהתאם למטרים הרבועים בהם מתבצעת העבודה, ולכן ככל שהמטרים גדולים יותר כך המחיר יעלה בהתאמה. פרמטר נוסף אשר יקבע את העלות היא מורכבת העבודה בהתאם לתנאי השטח. למעשה, ככל שהפרויקט מורכב יותר כך העלות תעלה, הן בשל השימוש בציפוי והן בשל תנאי השטח אשר עשויים להיות לא פשוטים, בעיקר כאשר מדובר בתנאי שטח כדוגמת גינה או חצר. בנוסף, את הציפוי ניתן לבצע במספר שכבות אשר משפיעה על כמות החומר, ולכן ככל שמדובר בשכבה עמוקה יותר, כך העלות תעלה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הצעת המחיר הסופית אותה תקבלו מושפעת בראש ובראשונה מהחברה עמה אתם מעוניינים להתקשר, וזאת בשל העובדה כי עבודה עם חברה מקצועית ומהימנה תבטיח כי תקבלו הצעת מחיר מותאמת ואפקטיבית, ואילו התקשרות עם חברה חובבנית אשר מציעה לכם מחיר נמוך עשויה להפוך את הפרויקט למורכב עוד יותר, וזאת בשל חוסר היכולת לבצע את העבודה באופן אפקטיבי ומדויק, כמצופה בענף. על אף כי ניתן למצוא לא מעט ציפויים זולים יותר מציפוי מיקרופוטיפינג, מומלץ לבחור בציפוי הנ"ל בשל העמידות והחוזק, ולכן מדובר בהשקעה כספית משתלמת.

ציפוי בטון באמצעות מיקרוטופינג במחיר הטוב ביותר בישראל

חברת אומנות ובטון בע"מ הינה חברה מקצועית אשר מתמחה בענף הבטון מזה שנים רבות. באמצעות נציגי החברה תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת והטובה ביותר בישראל בעבור ציפוי הבטון הישן באמצעות מיקרוטופינג, כפי שעלה בסקרי השוואת מחירים בין החברות השונות. על כן, אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר בעבור ציפוי בטון ישן, ניתן ליצור קשר באמצעות האתר בכתובת https://bton.co.il או במספר 050-6521263 ונציג ישמח לעמוד לשרותכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם