כמה עולה מתלה כביסה ואילו סוגים יש?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

היום ניתן למצוא שוק מגוון רחב של מתלי כביסה שונים, המגיעים בגדלים ובעיצובים מגוונים. החוכמה היא כמובן לבחור את מתלה הכביסה האידיאלי ביותר עבורכם, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם והצרכים האישיים שלכם. בחלק מהמקרים למשל, יש צורך במתקן כביסה גדול וקבוע, המותקן בגינה של הבית ומשמש לתליית הבגדים של כל בני הבית. לעומת זאת, במקרים אחרים יהיה צורך במתקן כביסה מתקפל, המותאם לשימוש בדירת מגורים קטנה וצפופה יותר. במאמר זה נספק לכם מידע חיוני אודות סוגי המתקנים השונים והמחיר שלהם.

 

מתלי כביסה – מה כדאי לדעת?

היום ניתן למצוא מתלה כביסה כמעט בכל חנות שמספקת מוצרים שונים לבית. אך חשוב לזכור כי לצד הפתרונות הפשוטים והבסיסיים, תוכלו למצוא גם פתרונות מתקדמים וחדשניים יותר. הכול תלוי כמובן בצרכים האישיים שלכם ובתקציב העומד לרשותכם. כמובן שמתלי הכביסה הפשוטים ביותר יעלו עשרות שקלים בודדים, בעוד שמתקנים מתוחכמים וגדולים יותר יכולים להגיע למאות ואף לאלפי שקלים.

חשוב לזכור כי המחיר תלוי בסוג ובאיכות חומרי הגלם, גודל המתקן הנדרש עבורכם, רמת המורכבות שלו וכמובן העיצוב המתאים עבורכם. תוכלו לבחור מתוך מתלי כביסה קיימים, או לחילופין, להזמין מתקן כביסה בעיצוב אישי.

קולבי בגדים

אילו סוגי כביסה קיימים היום בשוק?

  1. מתלי כביסה בסיסיים – מדובר על מתלי כביסה פשוטים וקלאסיים, שניתן לרכוש בכל חנות למוצרים לבית. מדובר על מתלי כביסה ניידים, העשויים לרוב מפלסטיק או ממתכת. מתלים אלו מתאימים בדרך כלל לתליית בגדים מתוך מכונת כביסה אחת, לכן אם מדובר על בית עם ילדים קטנים, תזדקקו לכמה מתלים מסוג זה. מתלים אלו מהווים את הפתרון הזול ביותר, מאחר והם עולים כמה עשרות שקלים בלבד. מצד שני, שילוב של 2 – 3 מתלים מסוג זה ייצור מראה פחות אסתטי ופחות מסודר.
  2. מתלי כביסה מתכווננים -מדובר על דגם משודרג יותר של מתלי כביסה, מאחר והם ניתנים להתאמה לחלל החדר. תוכלו לשלוט על הגובה שלהם ובחלק מהמקרים אך לקפל חלקים בולטים שלהם. מתלים מסוג זה יעלו בין 100 ל-300 ₪.
  3. מתלי כביסה צמודי קיר – מתלים אלו מותאמים בעיקר לחללים קטנים וצרים, מאחר והם אינם תופסים שטח יקר ערך. מתלים אלו מגיעים בטווח רחב של מחירים, בהתאם לגודל ולעיצוב שלהם. ברמת העיקרון מדובר על טווח של 100 עד 600 ₪.
  4. מתלי כביסה צמודי תקרה – מתלים אלו מעולים עבור מי שמעוניין לנצל בחוכמה את שטח הבית שלו. הם מגיעים לרוב עם מערכת גלגלות, שמאפשרת להוריד או לעלות את המתקן בהתאם לצורך. המחיר תלוי כמובן בגודל, במורכבות ובחומרי הגלם של המתקן והוא נע לרוב בין 300 ל-900 ₪.

 

 לסיכום

היום ניתן לבחור מבין מגוון רחב של מתלי כביסה שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את האופציה המושלמת ביותר עבורו.

מתלה כביסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם