כמה עולה משלוח? מחירון שליחויות מעודכן לשנת 2020

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם בעלי עסקים או אנשים פרטיים אשר מרבים לשלוח חבילות עם מוצרים, אתם ודאי יודעים שהדבר הכי חשוב שניתן לדרוש בתחום השילוח הוא איזון בין עלות המשלוח לבין השירות שאתם מקבלים. אתם רוצים להבטיח שחבילות יקרות ערך לא יגיעו ליעדן כאשר תכולתן נפגעה, אך אתם גם לא רוצים לשלם על כך מחירים לא סבירים. כמו כן, חשוב למצוא את מחירי השליחויות המתאימים לזמני האספקה שלכם. ככל שזמן המשלוח קצר יותר, כך גם מחיר השירות יהיה יקר יותר. 

אז בכדי לעשות לכם סדר, ולסייע לכם לבחור את שירותי המשלוח אשר מתאימים לכם, יצרנו לכם במאמר זה את המחירון העדכני ביותר של שירותי משלוחים לשנת 2020.

 

עלויות שילוח פנים ארציות לשנת 2020

בישראל ישנם שירותי שילוח מפותחים מאוד אשר פועלים בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ ומצליחים להביא גם לישובים המרוחקים ביותר חבילות בפרקי זמן קצרים מאוד. חברת דואר ישראל, הממשלתית מציעה לקהל הלקוחות שירותים רבים בתחום ומאפשרת לכל אדם לקבל בדיוק את שירות ההפצה הדרוש לו. 

חברת שליחויות

לחברת דואר ישראל יש שירות מינויים פעיל במיוחד למי מכם אשר נדרש באופן קבוע להעביר חבילות גדולות, אפילו אם תרצו להוביל ארון לבית ממקום למקום תוכלו להזמין שליחות בעלות נוספת כמובן. עלויות השירותים תלויות בכמות הפריטים החודשים. תעריפון המחירים תלוי בכמות הפריטים הנשלחת, במשקלו של כל פריט ובמרחק המשלוח (ישנו תעריף שונה למשלוחים בין עירוניים). תעריפון המחירים של חברת דואר ישראל למינויים הוא:

  1. לכמות של עד 100 חבילות בחודש – העלות נעה בין 28.4 ₪ לחבילות קטנות במשלוח אזורי, ועד ל81.5 ₪ במשלוח בין עירוני של חבילות במשקל של עד 35 ק"ג.
  2. לכמות של 101-250 חבילות בחודש – העלות נעה בין 24 ₪ לחבילות קטנות במשלוח אזורי, ועד ל 75.1 ₪ במשלוח בין עירוני של חבילות במשקל של עד 35 ק"ג.
  3. לכמות של 251-500 חבילות בחודש – העלות נעה בין 21.4 ₪ לחבילות קטנות במשלוח אזורי, ועד ל70.3 ₪ במשלוח בין עירוני של חבילות במשקל של עד 35 ק"ג.
  4. לכמות של 501-1000 חבילות בחודש – העלות נעה בין 20 ₪ לחבילות קטנות במשלוח אזורי, ועד ל 66 ₪ במשלוח בין עירוני של חבילות במשקל של עד 35 ק"ג.
  5. לכמות של 1000-10,0000 חבילות בחודש – העלות נעה בין 19 ₪ לחבילות קטנות במשלוח אזורי, ועד ל 61.9 ₪ במשלוח בין עירוני של חבילות במשקל של עד 35 ק"ג.

 

כיצד לבחור את שירותי המשלוחים שלכם?

כאשר אתם רוצים לבחור את שירותי השילוח המתאימים לעסק שלכם חיוני להבין מהם הצרכים הקבועים שלכם ועל ידי ניתוח מדויק של הצורך, להביא לכדי בחירה נכונה. על פי רוב בעלי עסקים בוחרים את שירותי שילוח לפי כמה פרמטרים:

  1. זמן אספקה – אתם עומדים תחת התחייבויות רבות ללקוחות שלכם כאשר הם מבצעים רכישות במותג שלכם. אחת מאותן ההתחייבויות היא התחייבות לעמידה בזמני משלוח אל ללקוח בעת הזמנת של מוצרים בצורה מקוונת. הלקוחות שלא לא מעוניינים לשמוע תירוצים בשם חברת השילוח על כל איחור בקבלת המוצרים שלהם. לכן, אתם חייבים לבחור חברת שילוח, או שירותי שילוח אשר עומדים בכל התנאים להם את התחייבתם בתקנון האתר שלכם.
  2. שיטת השילוח – שיטת השילוח תלויה בצורה רבה בסוג המוצרים אותם אתם מספקים ללקוחות שלכם בעזרת חברת שליחויות. אתם חייבים לבחור בשיטת שילוח אשר תשמור על שלמותם של המוצרים ותאפשר לכם להעניק ללקוח חוויה מושלמת של רכישה. לכן, אם מדובר במוצרים יקרי ערך, או שבירים כמו תכשיטים ומוצרי חשמל, אתם רוצים לבחור שירותי שילוח בסיוע של שליח אישי. השליח אחראי לשלמות החבילה ולהגעתה על לבית הלקוח בכל שעה של היום. זאת בתיאום מלא אל מול הלקוח ואישורי מסירה כנדרש כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שהמוצר הגיע ליעדו בשלום.
  3. עלות מול תועלת – כמו כל ענף בעולם העסקים גם התשלום על משלוח חייב להיות רווחי לעסק שלכם. אתם לא יכולים לייצר מוצר, ולהעניק לו תווית מחיר מבלי לחשב את עלויות המשלוח בתוך התחשיב הכללי. לכן, מומלץ עוד בשלב הפיתוח של המוצר להעריך מהם שירותי המשלוח הנדרשים למוצר זה. כך, תוכלו לקבל תמונה מלאה על הרווחים שלכם.

 

משלוחים לכל דורש – גם בטווח הבין לאומי

כאשר העולם שלנו הולך ומתגבש לכדי כפר גלובלי, והשירותים הופכים נגישים גם ללקוחות מרחבי העולם, אתם רוצים להעניק לכל לקוח את שירותי המשלוחים שלהם גם מעבר לים. לכן, יותר ויותר בעלי עסקים כיום בוחרים להשקיע מאמצים כבירים בכדי למצוא שרותי משלוח אמינים אל מיקומים מעבר לים.

גם חברת דואר ישראל מספק שירותים אלו ללקוחותיה, ומאפשרת למצוא מגוון רחב של שירותי משלוח בין לאומיים. אם אתם צריכים למצור שירותי משלוח על ידי שליח אישי, למשל כאשר מודבר במסמכים יקרי ערך לחברה שלכם או במוצרים לקונים, אתם יכולים לבחור בשירותי EMS. שירות המשלוחים מעניק לכם את האופציה להעביר פריטים תוך פרק זמן מהיר במיוחד- בין 2-3 ימי עסקים, לכל נקודה ברחבי תבל.

על ידי יצירת תוכנית שילוח מסודרת ועבודה מקצועית לחיפוש חברת המשלוחים היעילה ביותר, אתם מאפשרים ללקוחות שלכם לקבל שירות מסחרי מן המעלה הראשונה. כך הקונים באתרים המסחריים שלכם ישמחו לרכוש שוב ושוב מכם כי הם חווים את האתר שלכם כמקצועי ואמין מאוד. אז כחלק מתהליך פיתוח המותג שלכם אתם לא יכולים לוותר על חיפוש תוכנית שילוח ברמה טובה מאוד. אולם, חשוב להבין שמדובר בעולם משתנה ולעיתים שווה לשנות את חברת השילוח כדי לשפר את העלויות והשירותים שאתם מספקים ללקוחות.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם