כמה עולה משלוח פרחים עד הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עד היום אחד הדברים הרומנטיים ביותר שאפשר לעשות עבור בת הזוג, או אפילו סתם משהו נחמד עבור מישהו שאתם אוהבים אפלטונית, זה לקנות עבורו פרחים.

אם בעבר היית צריך להגיע עד למפתן הבית בשביל להביא פרחים, היום אפשר לעשות את זה באמצעות משלוח.

יש בזה יתרונות, נדבר עליהם במאמר הזה.

על מה עוד נדבר? כמה עולה משלוח פרחים ועל סוגי משלוחי הפרחים שיש, וכמובן איך למצוא שליח פרחים שיעשה לכם את זה במחיר הוגן?

 

סוגים של משלוחי פרחים

אתם עשויים לחשוב שמשלוחי הפרחים, ההבדל העיקרי בהם הוא בין סוגי הפרחים. ובכן, אתם צודקים. אבל זה היום הרבה יותר מאשר רק פרחים. בנוסף לפרחים, עסקי הפרחים מציעים גם להוסיף משהו בצד שיתאים לאווירה הרומנטית.

מקובל היום בנוסף לקניית סוג הפרחים האהוב ביותר על בת זוגתכם, לקנות גם משהו שיהיה בצד, כמו בקבוק יין טוב או חפיסת שוקולד. זה הופך את המתנה ליותר מרגשת, ואולי אפילו יותר פרקטית. אם אתם למשל יודעים שחברה שלכם אוהבת מתוקים, למה שלא תפתיעו אותה גם במשהו טעים?

כל עסק מציע משהו אחר, אבל בהחלט יש בפניכם מגוון של אפשרויות. החיסרון היחיד, פשוט קשה להחליט כשיש כל כך הרבה אופציות.

 

מה העלויות?

משלוחי פרחים – כמה זה עולה? המחירים נקבעים בדרך כלל לפי כמות זרי הפרחים שאתם רוצים. זר יחסית גדול, שכולל בין 15 ל20 פרחים, יעלה בין מאה למאתיים ₪. אם אתם רוצים יותר מזה, המחירים יכולים להגיע עד 500 ₪, תלוי בסוג הפרחים ומקום העסק ממנו אתם מבצעים את המשלוח.

תוכלו לעשות משלוח של זר צנוע יותר, והמחיר יהיה כבר באזור ה50 ₪. כשאתם מוסיפים יין או שוקולד המחיר כאן יעלה, קשה לקבוע מכיוון שזה מאוד דינמי ומשתנה בין עסקי הפרחים.

 

מה היתרונות במשלוח פרחים ולמה זה יכול להתאים?

היתרון במשלוח פרחים הוא שאתם יכולים לעשות את זה לא משנה איפה אתם נמצאים. אם אתם חיילים בבסיס וזה יום האהבה, אתם עדיין יכולים לשלוח פרחים לבת זוגתכם שאתם מתגעגעים אליה כל כך.

כמובן שאולי הכי חשוב, הוא אלמנט ההפתעה והספונטניות הטמונים ביכולת לעשות משלוח פרחים.

 

איך למצוא משלוח פרחים במחיר הוגן?

ישנם עסקים שעושים משלוחי פרחים יותר מוכרים בארץ, ויש כאלו שמעט פחות מוכרים לציבור הרחב.

אנחנו ממליצים לכם לפני שאתם פונים לחברות הגדולות בשוק, לבדוק גם את העסקים המקומיים.

הסיבה לכך היא שמוצרים הכי טובים לא בהכרח נמצאים אצל החברות הגדולות, והמחירים הגבוהים שהם גובים לא תמיד תואמים את איכות המוצר.

תבדקו קודם באינטרנט, תעשו השוואת מחירים ואנחנו בטוחים שבמהרה תמצאו מספר עסקים שעושים משלוחי פרחים באזור המגורים שלכם, או אזור היעד של המשלוח, כל זאת במחיר הוגן.

 

וורדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם