כמה עולה זר חמניות כפרי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד הפרחים שהצליח לכבוש את ליבות האנשים הוא החמנייה רבים שואלים את עצמם במה הצליח פרח זה במה שנכשלו אחרים. פרח הזה הוא פרח מיוחד במינו לא רק בגלל המחיר הזול שלו ולכך שהוא יחסית נפוץ.  בוודאי היתרונות האלו שלו משפיעים על כך שרבים רוצים לקנות אותו בל לא רק מאמר זה נספר כמה עולה זר חמניות בסגנון כאשר נתייחס אל שני מרכיבים של הזר המשפיעים מין הסתם על המחיר הסופי של הזר שהם הגודל של הזר והסגנון של הפרחים מאמר זה יעשה סדר בנושא ויעזור לרבים המעוניינים בכך לעשות סדר בנושא הזה. 

 

הייחוד של חמנייה

החמנייה היא מיוחדת יש לה מין הסת צורה מיוחדת שאין לאף פרח אחר. המקור של החנייה הוא צפון מריקה ולרבי היא מזכירה שמש בשל הצורה העגלה והייחודית שלה וכמובן גם בשל צבע הצהוב שלה המזכיר את השמש ל אלו הפכו אותה לפרח מיוחד שרבים מעוניינים לתת אותו ליקירים שלהם על מנת ליהנות מיופי של צמח מיוחד. מדובר על צמח עשבוני שהפירות שלו ראויים למאכל ואלו גרעיני החמנייה הנקלים על אש והם טעימים במיוחד. החמנייה נקראת בשם ה בגלל שהיא מזכירה את החמה את השמש ופונה אל המזרח כל אלו הפכו את החמנייה לפרח ייחודי שרבים רוצים לתת  אותו כמתנה.

 

כמה עולה זר חמנייה כפרי?

על מנת לענות על שאלות אלו יש צורך להתייחס אל שני מרכיבים שכל אחד לבד ושניהם ביחד משפיעים על המחיר:

 

סגנון כפרי

אם תשאלו אנשים מה הכפר מזכיר להם הוא מזכיר להם פרות רועות, שלווה ושקט וריח של חציר. כך בדיוק גם הזר כפרי יהיה זר פשט בלי הרבה תחכומים הפרחים מסודרים בסדר ייחודי ומופתי ושזורים בסרט מיוחד המתאים לצבעי החמנייה בצבע זהוב.

 

גודל

הגודל של הזר משנה הכלל הוא ככל שהזר גדול יותר כך גם המחיר יעלה יותר וככל שהזר קטן יותר המחיר יהיו נמוך שלו יש לקחת בחשבון כי גודל הפרחים יורדת והזר קטן יותר ואם אתם מעוניינים להרשים מין הסתם ניתן לבחור בגודל גדול במיוחד.  בחנויות רבת ניתן לראות כ הזר הזה עולה בין 148-232 כאשר השוני בין המחירים נובע בגלל הגודל הזר ככל שהזר גדול יותר המחיר יהיה גבוה יותר. הפרחים מגיעים טריים השדה מקושטי עם ענפי קישוט וצלופן במיוחד הם מגיעים ישר מין הכפר מהשדה מלופפים בברזל על מנת לשור על הטיות שלהם לאורך זן דוגמאות אפשר לראות באתר פרחי הארץ .

 

לסיכום:

מאמר זה עונה על השאלה כמה עולה זר חמניות כפרי הוא מסביר על הייחוד של הצמח כמו כן הוא סביר גם על המרכיב של המחיר הם סגנון כפרי וגודל והמחיר הוא בין 148-232 שקלים.

זר חמניות כפרי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם