כמה עולה זר פרחים מושקע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר מכינים סידור של זר פרחים מושקע, צריכים לקחת בחשבון לא רק את הפרחים עצמם אלא גם את האלמנטים שרוצים להכניס, במידה ורוצים. אלמנטים כמו מקלות ארוכים של לבבות צבעונים או מקלות פרפרים צבעונים, אגרטלים, נייר קרפ או צלופן ועוד דברים שמעצבים ומעבים את סידור הזר פרחים. לכל אלמנט שנוסיף לזר יש משמעות להשגת זר פרחים מושקע.

 

טווח המחירים ומה זה כולל

כאשר רוצים לעצב זרי פרחים גדולים ומושקעים שכוללים בתוכם גם פרחים, גם קישוטים כמו בלונים או קישוטים אחרים וגם כלי קיבול לנוזלים כמו אגרטלים צריכים לקחת בחשבון שלכל דבר שנוסיף מעבר לפרחים עצמם יהיו עלויות נוספות.

חשוב לציין שגם לכל סוג של פרח יש עלות שונה דבר שמשפיע על עיצוב הזר, צבעיו וכמובן מחיר הזר. ישנם פרחים שגדלים כל השנה ואותם וניתן להשיג די בקלות ומחירם נמוך יחסית ואיתם נוכל ליצור זר פרחים מושקע שכל אחד יתלהב ממנו. אם רוצים להשקיע יותר , כדאי ללכת על פרחים שגדלים באותה עונה, חורף או קיץ או פרחים מיוחדים שניתן להזמין מראש.

 

דוגמאות למחיר זר פרחים מושקע

  • זר פרחים גדול ומושקע ינוע בטווח המחירים במחיר כ 180 ₪ עד 500 ₪ וכמובן שניתן ליצור זרים מושקעים במחירים גבוהים יותר, הכל תלוי בכם. זר פרחים שמתחיל – ממחיר של 180 יכלול כמות של כעשרה פרחים, תלוי בסוג כמובן ויכלול כמובן את עיטוף הזר כולל סרט קישוט. זר פרחי חמניות (בעונה) של עשר חמניות יעלה בסביבות 200-250 ₪.
  • זר גדול ומושקע שכולל בתוכו בין חמישה לשישה פרחי חרציות ועוד חמישה שישה פרחי גרברה, שניים שלושה פרחי שושן צחור ועוד חמישה שישה ענפי קישוט, וכמובן כמה ענפי גיבסנית קטנטנים, יכול לעלות בין 270-400 ₪.
  • זר שושן צחור מושקע שכולל בתוכו עד עשרה פרחים בליווי עדין של ענפי קישוט יכול להגיע לעלות של 200-320 ₪.

צריך לקחת בחשבון, שזר פרחים אידיאלי וטרי יגיע ללקוח כשהפרחים מעט סגורים ולא בשיא פריחתם. זאת כדי לשמור על הזר לאורך ימים אחדים וליהנות מפריחתם במשך מספר ימים ארוכים יחסית ולא למצוא את הזר במצב שהפרחים מתחילים להיות כפופים בדרך לנבילה ועלי הכותרת מתחילים מעט להשחים בקצוות תוך יום או יומיים.

 

סיכום

קיימים סידורים שונים של זרי פרחים, בכל הסגנונות ובכל הצבעים מתוך מגוון ענק של פרחים יפיפיים. כדי ליצור זר גדול ומושקע באמת צריך קודם כל לקחת בחשבון למי הזר יגיע, האם זה לאישה, האם זה מתנה לדירה חדשה או אולי משרד חדש… כל אלו יכולים להשפיע על בחירת סוג הפרח וצבעו. בנוסף לפרחים, יש אפשרויות נוספות כדאי להוסיף כמו אגרטל יפה, מקלות קישוטים בלונים, שוקולדים ועוד. הכי חשוב לזכור ולבקש את הפרחים הטריים והיפים ביותר.

זר מעוצב

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם