כמה עולה לעצב תליון זהב 14 קראט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לקנות תכשיט מעוצב ואיכותי ולא יודעים מה סדר הגודל של המחיר? הכתבה הזו באה לעשות לכם סדר בבלאגן

 

למה לצפות כאשר אני קונה תליון מעוצב ואיכותי?

קודם כל כדאי שתבינו מה חשוב לכם לפני שאתם מחפשים את התליון הזול ביותר. כמובן שהמחיר יכול להשתנות מחברה לחברה אך יש דברים גורפים לכל תכשיט שכדאי שתדעו. קודם כל שימו לב לאיכות החומר. אם אתם מחפשים תכשיט זהב איכותי, למשל 14 קראט, כדאי שתדעו שאתם תשלמו יותר מאשר על תכשיט פשוט ועמיד פחות.

מחירו של תליון 14 קראט מתחיל מ-900 שקלים לתליון בלבד, ויכול לעלות הרבה יותר תלוי בעיצוב וכן יתייקר אם ישלב שיבוץ אבנים. נכון, מדובר בהוצאה לא קטנה, אך זכרו שאתם משלמים גם על עמידותו של התכשיט, ואם אתם מעוניינים בתכשיט זול אתם ככל הנראה תאלצו להיפרד ממנו מוקדם מהצפוי.

 

עיצוב אישי של תליון

אם אתם רוצים להוסיף סגנון אישי לתליון שלכם שווה לבדוק אצל חברה המתמחה במגוון אפשרויות עיצוב תליון בהתאמה. חברות לעיצוב תליונים בהתאמה יציעו לכם מגוון בסיסים לעיצוב התכשיט ולכם רק נותר לבחור את העיצוב בו אתם מעוניינים וכמובן להוסיף את חריטת השם או התמונה כרצונכם.

העיצוב המיוחד של התליון גם הוא כמובן מתבטא במחיר, ואם תרצו תליון מעוצב באופן אישי תצטרכו לשלם יותר מאשר מה שהייתם משלמים על תכשיט מוכן מראש, אך כמובן שמדובר בעלות הכרחית אם אתם רוצים להבטיח שהתכשיט אותו אתם קונים יהיה מותאם לאדם המקבל אותו.

 

אילו עוד פריטים ניתן להוסיף לתליון מעוצב?

המחיר הסטנדרטי של התליון אינו כולל פריטים נוספים כמו למשל השרשרת עצמה וכן תליונים קטנים לקישוט. ניתן כמובן להוסיף את אותם דברים לתליון שלכם בתוספת תשלום. שימו לב כי לא תמיד אנחנו יודעים שהמחיר הוא רק לתליון עצמו ולא לשרשרת שמגיעה איתו, בדקו בשלב התשלום כי אתם משלמים על כל הדברים שתכננתם לקנות.

לגבי החריטה עצמה, מקומות מסוימים יכולים לגבות עליה תשלום נוסף תלוי בסוג החריטה ובגודל שלה, אך כמובן שחלק מהחריטות כלולות במחיר התליון עצמו.

 

למה לקנות תליון מעוצב אישית?

אם חשבתם שתכשיט הוא מתנה מרגשת ואישית גם ככה, התכשיט המותאם אישית הוא שדרוג מרגש עוד יותר! תליון מעוצב אישית מראה על מחשבה רבה, כל אחד ישמח לקבל תכשיט עליו חרוט משהו אישי וסנטימנטלי, תכשיט יחיד ומיוחד שאין לאף אחד אחר בעולם.

אם אתם רוכשים תכשיט איכותי ומעוצב, אתם יודעים כי מדובר בדבר שיישאר בחייו של אותו אדם לאורך זמן וישמח וירגש אותו בכל יום ויום. אז אם אתם עומדים בפני אירוע מיוחד ומרגש, וגם אם סתם בא לכם להפתיע אדם אהוב, תליון מעוצב אישית יעשה את העבודה מצוין.

עיצוב תליון בהתאמה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם