כמה עולה טוחן אשפה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מטחנות אשפה או טוחני אשפה – הפכו לתוספת נפוצה בהרבה משקי בית. מכשירי חשמל אלו מציעים דרך נוחה ויעילה להיפטר מפסולת מזון, ומצמצמים את כמות האשפה שמגיעה למזבלות. עם זאת, היבט אחד מכריע שבעלי בתים שוקלים לעתים קרובות לפני רכישת מטחנת אשפה הוא העלות שלו.

המאמר הבא יביא את השיקולים הכלכליים ברכישת טוחן אשפה, ויעזור לנו לעשות שיקולי עלות-תועלת לפני שאנו רוכשים את המתקן החשמלי שעשוי לשפר את איכות החיים שלנו משמעותית, קריאה מהנה.

 

מהו טוחן אשפה?

לפני שמתעמקים בהיבט העלות, חיוני להבין מהם בעצם טוחני אשפה, וכיצד הם פועלים. מטחנת אשפה היא מכשיר חשמלי המותקן מתחת לכיור מטבח וגורס פסולת מזון לחלקיקים קטנים, שאותם ניתן לפנות בבטחה דרך מערכת האינסטלציה. יחידות אלה מורכבות בדרך כלל ממנוע, תא שחיקה ומנגנון לשליטה בזרימת המים. מטחנות אשפה מספקות נוחות, מפחיתות ריחות ותורמות למערכת ניהול פסולת נקייה הרבה יותר.

טוחני אשפה

גורמים המשפיעים על עלות טוחן אשפה

העלות של מטחנת אשפה יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים. ראשית, להספק וליכולת המנוע של היחידה יש ​​תפקיד משמעותי בקביעת המחיר. דגמים בעלי הספק גבוה יותר עם מנועים גדולים יותר נוטים להיות יקרים יותר, אך בהתאם מציעים ביצועים טובים יותר ויכולים להתמודד עם טחינת מזון קשה יותר.

בנוסף, תכונות כגון הפחתת רעש, שלבי שחיקה מרובים ומנגנונים נגד חסימה- גם הם יכולים להשפיע על עלות היחידה. לבסוף, גורמים נוספים שיכולים להשפיע על עלות טוחן אשפה, הם המותג והאחריות המוצעים על ידי היצרן.

טוחני אשפה

מחירים ממוצעים בשוק

בכל הנוגע לעלות של מטחנות אשפה, יש מגוון רחב של אפשרויות זמינות המתאימות לתקציבים שונים. בקצה התחתון של הספקטרום, ניתן למצוא דגמים בסיסיים עם כושר הספק נמוך יותר, ואלו יסתכמו בכמה מאות שקלים. דגמים אלה מציעים בדרך כלל פונקציונליות פשוטה, ואינם כוללים חלק מהתכונות המתקדמות שנמצאות בדגמים המתהדרים במחירים גבוהים יותר.

מטחנות אשפה עם הספק בינוני, ותכונות נוספות כגון הפחתת רעש ומנגנונים נגד חסימות- צפויות להתקרב לסכום של 1000 שקלים ואף לחצות אותו. בקצה הגבוה יותר של הספקטרום, נוכל למצוא דגמי פרימיום של מותגים ידועים, ואלו יכולים לעלות כמה אלפי שקלים בודדים. בטווח זה נמצא טוחני אשפה בעלי מנועים חזקים, טכנולוגיות שחיקה מתקדמות ואחריות מורחבת.

 

התקנה ועלויות נוספות

בנוסף לעלות המוקדמת של מטחנת האשפה עצמה, בעלי בתים חייבים לשקול גם התקנה ועלויות נוספות אפשריות. בעוד שאנשים מסוימים עשויים לבחור להתקין את היחידה בעצמם, מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי להתקנה נכונה, במיוחד אם נדרשים שינויים במערכת האינסטלציה. עלות ההתקנה יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כגון מיקום, מורכבות ההתקנה וכל חומר נוסף הנדרש. עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון: תחזוקה שוטפת והחלפת חלקים עקב בלאי.

טוחני אשפה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם