כמה עולה השכרת מתנפחים לגיל הרך?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פעוטות וילדים בגיל הרך מגלים את העולם ולומדים כיצד להשתמש בגוף שלהם. מתקנים מתנפחים עבור ילדים בגיל הרך זוהי חוויה מיוחדת שיכולה להקנות להם הבנה אינטואיטיבית של הגוף והשימוש בו.

מלבד זאת, גם ההנאה הכרוכה בקפיצה על המתקנים עושה חסד עם הילדים ופשוט כיף לראות אותם מחייכים ונהנים. אבל רגע לפני שנקפוץ על ההזמנות ונזמין מתנפחים ליום הולדת הקרוב – כמה עולה השכרת מתנפחים לגיל הרך? במאמר זה נפרט לכם הכל.

 

מה זה מתקנים מתנפחים עבור הגיל הרך?

מתקנים מתנפחים לילדים בגיל הרך הם מתנפחים רגילים, המותאמים בגודל ובבטיחות שלהם עבור ילדים מגיל שנתיים ומעלה. המתקנים הם בטוחים לשימוש, יחד עם תו התקן הישראלי שהיצרן עומד בו, קיימות גם רשתות הגנה המקיפות את המתקן מכל צדדיו ומגנה על הפעוט. השכרת מתנפחים לילדים בגיל הרך היא מומלצת עבור ילדים מלאי מרץ שזקוקים להוציא אנרגיה, ובכלל לכל אירוע ילדים על מנת להשאיר חוויה מיוחדת עבורם.

 

האם מתקנים מתנפחים עבור הגיל הרך הם בטיחותיים?

כן. לכל מתנפח קיים תו תקן ישראלי שעל פיו הוא עומד בסטנדרט הבטיחות. גם אם מדובר באירוע קטן עם מתקן אחד, לאחר כל התקנה יש להוציא אישור מהנדס למתקנים על מנת להפעילם. יש לבקש זאת ממפעיל המתקנים בעת ההזמנה. מהנדס הבטיחות בודק שהחלקים הפיזיים של המתקנים עובדים בצורה הראויה ואינם מהווים חשש או סכנה לחיי הילדים. המתקנים שניתן להשתמש בהם הם מתקנים שאושרו על ידי מכון התקנים.

 

מדוע רצוי להשכיר מתנפחים לגיל הרך?

עלות המתקנים היא נמוכה ביחס לאטרקציות אחרות שמקובלות באירועי ילדים. קיימות לא מעט הוצאות באירועים שאנחנו עורכים עבור הילדים, ומתקני מתנפחים היא ללא ספק אחת ההשקעות המשתלמות ביותר כשזה נוגע לתעסוקת ילדים לאורך זמן, חוויה בלתי נשכחת והנאה מירבית.

בנוסף, בואו לא נשכח שמדובר בפעילות אקטיבית שלא תמיד ילדים זוכים לה כיום. מתקנים מתנפחים מעניקים לילדים בגיל הרך אופציה להוציא אנרגיה מבלי לשגע את ההורים, בצורה הכי כיפית ומלהיבה. כמו כן, מתקנים מתנפחים לילדים בגיל הרך מתאימים לכל עונות השנה, חורף, קיץ, סתיו, אביב – מתנפחים תמיד יהיו שם כדי לשמח ולהקפיץ.

 

כמה עולה השכרת מתנפחים לגיל הרך?

השכרת מתנפחים לגיל הרך יעלה בין 150 ל-600 שקלים עבור מתקן אחד. מדובר במתקנים קטנים שלא דורשים המון שינוע ואנשי צוות. מתקנים שאינם מנופחים יכולים להיכנס לרכב פרטי ואין צורך בהובלה או רכב מיוחד.

מחיר המתקנים נע בהתאם לגודל המתקן, הצבע שלו, הדוגמה שלו וכמובן הביקוש בקרב הילדים. המתקנים הללו פשוטים וקלים לתפעול. במידה ואתם לא רוצים לשכור איש מקצוע שילווה אתכם באירוע, אפשר לשכור את המתקן ולהפעילו באופן עצמאי בחצר הבית, בפנים הבית או במקום ציבורי.

השכרת מתנפחים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם