חורף נעים וכיפי: כמה עולה חימום תת רצפתי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מכירים את זה שאתם רוצים ללכת למטבח באמצע ליל חורף קר, כדי לשתות כוס מים או אפילו לנשנש משהו – ואז אתם נתקלים במגע הקר של הרצפה בכפות הרגליים שלכם, שמחזיר אתכם ישר למיטה, צמאים ורעבים? לא עוד! החודשים האחרונים הוכיחו לנו כי החורף הישראלי יכול להיות סוער וקריר במיוחד – בעיקר באזורי מישור החוף והצפון. באירופה ובארצות הברית מתקינים בבתים רבים חימום תת-רצפתי. מדובר בפתרון נעים שמפיץ חום לכל הבית ומאפשר לכם להתנהל בנינוחות – וללכת יחפים, גם כשקפוא בחוץ.

 

מהו חימום תת רצפתי? איך הוא עובד?

אנחנו רוצים להבהיר: חימום תת רצפתי מפיץ חום לכל הבית – ולא רק לכפות הרגליים שלכם. הטכנולוגיה מאחורי חימום תת רצפתי מבוססת על העובדה הפיזיקלית שגלי חום עולים למעלה, ובצורה זו כשהרצפה מפיצה חום – כל הבית חמים, ונעים בצורה אחידה. התקנת חימום תת רצפתי צריכה להיעשות בתכנון מקדים, וכחלק בבניה או שיפוץ של בית – מפני שיש להתקין את מערכת חימום מתחת לריצוף.

הַסָקָה

חימום תת רצפתי על בסיס גז

את מערכת החימום הרצפתית ניתן להתקין על בסיס חשמל, גז ומים. לכל שיטה החסרונות והיתרונות שלה. חימום תת רצפתי חשמלי הוא זול להתקנה, אחיד ושקט –  אך עלות צריכת החשמל עצמה יקרה יותר. חימום תת רצפתי על בסיס מים נותן תחושה חמימה ואחידה ואינו מייבש את האוויר – אך יקר מאוד להתקנה.

חימום תת רצפתי על בסיס גז, לעומת השניים הקודמים, הוא הזול ביותר. כמו כן, אנו ממליצים עליו כי הוא הרבה יותר ידידותי לסביבה מאשר חימום על בסיס חשמל, לדוגמא. כמו כן, זהו חימום עמיד מאוד, בעיקר שהטמפרטורות נמוכות מאוד בחוץ.

 

כמה עולה חימום תת רצפתי בגז?

מחיר חימום תת רצפתי בגז תלוי במורכבות ובגודל של המערכת אותה מעוניינים להתקין – ועל כן קשה להעריך את מחירו סתם כך, מבלי לקרוא לאיש מקצוע שיבוא לבדוק את השטח ולתת הצעת מחיר. ניתן להעריך בזהירות, כי התקנת מערכת חימום תת רצפתי נעה בין 120 ל160 שקלים למ"ר. כלומר, שהמחיר יכול להעלות בין 15 אלף ש"ח ל-30 אלף בקירוב – ושוב, תלוי בתשתיות וגודל הבית. המחיר כולל את עלות ההתקנה והצינורות.

כן, מדובר בהוצאה לא קטנה – אבל במידה ואתם מתכננים לגור בנכס שלכם לתקופה ארוכה היא לגמרי שווה את זה, גם מבחינה כלכלית. חשבונות החשמל הנמוכים יהפכו את ההשקעה משתלמת בטווח הארוך.

טיפ אחרון לסיום: על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר להתקנת חימום תת רצפתי, בגז או לא, כדאי לעשות השוואת מחירים בין מספר טכנאים. אנו ממליצים לכם לבדוק אם יש אחריות. על ההתקנה, ומה היא כוללת. קחו את הזמן – התקנת חימום תת רצפתי הוא הליך שילווה אתכם לשנים ארוכות. אל תפחדו להתייעץ, לשאול שאלות וממש "לראיין" את המתקין שלכם. אתם גם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות קודמים על מנת לשאול לדעתם.

חימום תת - רצפתי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם