כמה עולה חוקר פרטי בצפון

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חוקר פרטי הוא מקצוע שמצריך ניסיון רב ויכולות בילוש מפותחות ביותר.

בשל מורכבות התחום, לא תמיד ניתן לקבוע מחיר לפני החקירה, ובטח שלא על בסיס מחירון כללי בלי שידועים פרטי המקרה.

מחירן של חקירות פרטיות משתנה לפי תחום החקירה, מורכבותה, האמצעים הטכנולוגיים שהיא מצריכה, כמות כוח האדם הדרושה לחקירה וגורמים נוספים.

במאמר זה נרחיב על אופן קביעת מחיר בחקירה פרטית וסוגי חקירות פרטיות.

 

חוקר פרטי – כיצד נקבע המחיר?

כאמור, לא קיים מחירון אחיד לחקירות פרטיות גם מכיוון שהדבר אסור לפי חוק הקרטלים וגם מפני שלקבוע מחיר אחיד זה פשוט לא אפשרי. כדי להבין את אופן קביעת המחיר של חקירה יש לבחון את הרכיבים שלה: כך למשל חקירה המצריכה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כוח אדם נרחב ועוסקת בתחומים רגישים במיוחד צפויה לעלות יותר מאשר חקירה פשוטה יחסית.

מסיבה זו מחיר חקירה פרטית ייקבע לרוב באמצעות הצעת מחיר שיגיש לכם חוקר פרטי או משרד חקירות. הצעת המחיר לרוב תימסר לאחר פגישה דיסקרטית עם הלקוח, בה ידובר על רכיבי החקירה ויוצע פתרון מותאם אישית ללקוח.

 

סוגי חקירות פרטיות

אחד הרכיבים שיכולים להשפיע על מחירה של חקירה פרטית היא התחום בו החקירה עוסקת. מחירה של חקירה נקבע בין השאר לפי מורכבותה, כאשר יש תחומים בהם החקירות מורכבות יותר ופחות (וכמובן ישנם מקרים יוצאי דופן). מספר דוגמאות לתחומי חקירה:

חקירות בנושאי משפחה:

אחד התחומים הנפוצים ביותר בחקירות פרטיות, כאשר פעמים רבות החקירה מוזמנת כדי לבדוק את נאמנותו של בן או בת זוג. ממצאים מחקירה כזו יכולים לשמש את בן הזוג שהזמין את החקירה בהליך הגירושין ובקביעת המשמורת על הילדים, או פשוט לאפשר לו להיחשף לאמת.

 

מודיעין עסקי:

חקירה כלכלית ועסקית של אנשים פרטיים, חברות וארגונים. מדובר הן בחקירות אודות מתחרים ואיסוף מידע שימושי עליהם, והן על חקירת שותפים עסקיים פוטנציאליים או עתידיים שאנחנו מעוניינים לדעת את מצבם הכלכלי והאם כדאי לעשות עימם עסקים.

 

חקירה בשירות עורכי דין:

לעיתים עורכי דין נעזרים בחוקרים פרטיים כדי להשיג ראיות שיסייעו לשפוך אור על המצב ולקדם את הצד של מרשתם במשפט.

 

חקירות טכנולוגיות:

למשל, חקירות אודות אנשים שאנו חושדים שעושים שימוש באמצעים טכנולוגיים נגדנו: הטרדה באפליקציות, התחזות, פרופילים פיקטיביים, גניבת מידע סודי ועוד.

 

משרד חקירות בצפון

מעוניינים להיעזר בשירותו של חוקר פרטי בצפון? אנחנו ממליצים על משרד חקירות אברמסון, בראשו עומד החוקר הפרטי אמיר אברמסון. משרד החקירות עוסק בתחומים רבים, כגון: חקירות גירושין ובגידות, חקירות פליליות, גילוי האזנות סתר, בדיקות פוליגרף, מעקבים ועוד. המשרד מספק שירותי חקירה מאז 1972 ומקפיד על דיסקרטיות כערך עליון. המשרד מעניק שירות ייעוץ ללא התחייבות, כך שתוכלו לקבל מענה לכל מה שמטריד אתכם עוד לפני שתבחרו במשרד.

 

 

חוקר פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם