כמה עולה חוקר פרטי לחקירה כלכלית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בדיקה במהלך הליך ירושה, חקירת בן הזוג לפני דרישת מזונות ואפילו עירייה המבקשת להבין מה באמת המצב הפיננסי של מבקש ההנחה שפנה אליה.

חקירה כלכלית – מה ההליך וכמה יעלה לכם?

 

חקירה כלכלית

משרד חקירות לרוב נותן מענה לכמה סוגים עיקריים של חקירות. כנראה שמהסרטים אתם ודאי מכירים חוקרים פרטיים לצרכי גירושין, אך השירות הזה ניתן גם עבור חברות ועסקים אשר מבקשים לגלות מידע בנושאים פיננסיים כחלק מהליך קבלת עובדים לעבודה, כניסה עם הנחקר לעסקת נכסים ומגוון מקרים נוספים. מחירון חוקר פרטי ועלות חקירה כלכלית בפרט, משתנים בין חקירה לחקירה אז התמחור די זהה בין כל החקירות הכלכליות.

 

דוגמאות לחקירות כלכליות

  1. בדיקת רקע פיננסי של אדם טרם כניסתו לשותפות עסקית
  2. הזמנת חקירה על מנת להבין מה הרקע של אדם המבקש הנחה או הקלה פיננסית
  3. חקירה העוסקת בדיווח הנחקר בהקשר ניכוי למס הכנסה

 

הליך חקירה כלכלית

כאמור, יכולים להיות הרבה סוגים של מקרים שנחקרים תחת הכותרת "חקירה כלכלית". למרות שהסיבות שונות בין החקירות, בגלל שהן סובבות סביב כסף וסביב בירור מצב פיננסי של אדם מסוים שהוא מושא החקירה, בהחלט אפשר לטעון כי ההליך די דומה בין כל החקירות כך שהשלבים יכולים לבוא לידי ביטוי בסדר שונה.

 

בדיקת רקע

בדיקת הרקע הפיננסית יכולה להיות מכל מיני סיבות אך בגדול היא במטרה לקבל פירוט ותמונת מצב על המצב הכלכלי של הנחקר. במהלך הבדיקה סביר להניח כי יונפק דוח יכולות אשראי אשר שופך הרבה אור על המצב הפיננסי של אדם וחוקי להשיגו. מחיר בדיקת הרקע תלוי במספר שעות העבודה שישב החוקר על גילוי הממצאים ובשיטות שהיה צריך להפעיל.

 

מעקב

במקרים בהם לא ניתן לקבל מספיק מידע חוקי אודות הנחקר, יכול להיות כי יהיה צורך במעקב אקטיבי אחר מושא החקירה. המעקב כולל שעות עבודה אקטיביות מחוץ למשרד של החוקר ועל כן לרוב יהיו בעלות נפרדת. לדוגמא, עבור כל שעת מעקב המחיר יהיה כמה מאות שקלים, ובאם המעקב במרחק רב, העלות הסופים תגדל גם כן.

 

מחיר סופי

לסיכום אפשר להגיד כי אין מחיר סופי וקבוע עבור חקירה אלא היא תהיה כשכלול של כמות השעות (כתלות במרחק ובמקום העבודה) שביצע החוקר הפרטי על מנת לפתור את הבעיה בחקירה.

העלות של חוקר פרטי לחקירה כלכלית אינה קבועה ושווה בין כל החקירות אך ניתן לאמוד את המחיר באופן דומה בין כל סוגי החקירות. לא משנה מי המושא ומה היא המטרה של החקירה, סביר להניח כי החקירה תתחיל או תשלב בדיקת רקע. עלות הבדיקה תלוי בכמות השעות שהשקיע החוקר בגילוי הפרטים. באם הבדיקה לא מספיקה, ניתן להמשיך למעקב אחר הנחקר. המעקב מתומחר באופן שעתי וגם מבחינת מרחק החקירה ממשרד החקירות.

 

חוקר מקצועי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם