כמה עולה בסיס מיטה איכותי מעץ מלא

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בסיס למיטה מעץ מלא ואיכותי משרה אווירה טבעית ונעימה בחדר. לרוב, בסיסי מיטה אלו מגיעים בעיצוב מינימליסטי וטבעי, ומחזיקים לאורך זמן. אז מה העלות של בסיס מסוג זה?

 

עלות של בסיס מיטה מעץ מלא

מדובר בעלות משתנה, כתלות בגודל ועיצוב. באופן כללי, בסיס מיטה מעץ מלא יכול לעלות סביב 300 ₪ עבור מיטת יחיד, כ-400 ₪ עבור מיטה וחצי, ונע בין 400 – 800 ₪ עבור מיטה זוגית. בסיס מיטה מעץ הכוללים ארגז מצעים הינם יקרים יותר, ועלותם מתחילה בכ-1,400 ₪.

הוספת משענת גב, נמוכה או גבוהה, מגדילה על העלות גם כן, בכ-100 ₪. ישנם דגמים בעלי עיצוב ייחודי ומוקפד, אשר יכולים לעלות 2,000 ₪. עלות משלוח והתקנה תוסיף על העלות של בסיס עצמו, אך ניתן לחסוך את העלות על ידי הרכבה עצמית.

עלות המשלוח היא כ-149 ₪, ועלות הרכבת המיטה על ידי מתקין היא 149 ₪ בלבד, עבור מי שרוצה לייעל את התהליך. ברכישת בסיס מיטה איכותי ניתנת אחריות, לרוב לכ-10 שנים מיום הרכישה.

 

מה היתרון של בסיס מיטה איכותי מעץ מלא?

בסיס מיטה מעץ הם מוצרים המיוצרים בסטנדרט גבוה, מהם ניתן להנות שנים רבות. מדובר בהשקעה התשרת אתכם למשך זמן רב מיום הקניה, ולכן משתלם להשקיע בכך. בנוסף, בסיס מיטה מעץ מלא, מעניקה לחדר תחושה טבעית וחיבור לטבע ולחלל החיצוני. לעץ יש תחושה נעימה וביתית, והוא משרה אווירת רוגע בחלל, דבר התורם לשינה מלאה וטובה.

במידה ואתם מחפשים ריהוט טבעי, מינימליסטי ועדין, בסיס מיטה מעץ הוא הבחירה הנכונה עבורכם. יתר על כן, לבסיס המיטה שימושים חשובים, כגון אחסון חפצים ושמירה על סדר וארגון בחלל, שמירה על יציבות המזרון וכך גם שמירה על ביטחונכם האישי, שמירה על ניקיון בסביבת השינה, ושמירה על חיי המזרון לאורך זמן.

 

כיצד לבחור בסיס למיטה?

נסו לבחור בסיס למיטה אשר מתאים לעיצוב חלל חדר השינה שלכם. לבסיס מיטה מעץ מלא יש סגנון עיצוב מסוים, אשר לא כל ריהוט אחר יתאים לו. למרות שמדובר בעיצוב מינימליסטי, עדיין יש לו אופי ונוכחות. נסו להתאים גם את שידת המיטה, השולחן והארון, כדי שיצרו קו עיצובי הגיוני בחדר. אלו לא חייבים להיות חלק מסט, אך ניתן לשמור על התאמה בין החפצים, גם כאשר הם שונים זה מזה. מעבר לכך, מדדו את הגודל המתאים, כדי להימנע מטעויות.

 

לסיכום

לבסיס למיטה מעץ מלא מגוון יתרונות ואיכויות, ולכן זהו בסיס מומלץ למיטה. ישנם מגוון סגנונות עיצוב, במחירים שונים, וכתלות בתקציב שלכם, תוכלו לבחור את הבסיס המועדף עליכם, אשר ישרת אתכם לשנים רבות. בדקו את המידות, וחשבו על הצרכים האישיים שלכם, ותהנו מבסיס למיטה יציב ואיכותי.

מיטה מעץ מלא

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם