חמישה טיפים לטיפוח היופי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולנו רוצות להיות יפות. זו לא שאלה. חלקנו בורכנו בנתונים טבעיים שמאפשרים להיראות יפה בלי להשקיע יותר מדי, אבל רובנו צריכות גם שגרת טיפוח כדי להרגיש ולהיראות יפות. מה צריך לעשות כדי לשמור על עצמנו יפות, קורנות ומטופחות? חמש עצות מועילות לכל אחת.

 

דאגי לניקיון הפנים

הפנים שלך הם הנכס הכי חשוב ביופי שלך, ולכן חשוב לדאוג לניקיון עור הפנים. פעם או פעמיים ביום חשוב לנקות את עור הפנים ביסודיות, ממש כמו שמנקים את יתר חלקי הגוף. באתר גלאם 42 תוכלי למצוא שפע של תכשירי ניקיון מסוגים שונים שיתאימו לעור הפנים ולהעדפות שלך – ישנם סבונים סמיכים יותר או דלילים יותר, כאלה שמתאימים לסוגי עור שונים, מסכות ופילינגים – יו ניים איט. דאגי לעור נקי והוא יחייך אלייך בחזרה.

 

הגני על עצמך מהשמש

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש. גם מי מאיתנו שלא נוהגת להשתזף או לבלות יותר מדי בחוץ, צריכה להגן על העור שלה מפני נזקי השמש. נכון, שיזוף במידה זה דבר יפה, ולשמש יש גם תכונות חיוביות, אבל אם לא נישמר אנחנו עלולות להיחשף גם לצד המכוער שלה, כמו כתמים על העור, האצה בכמות הקמטים ועור שנעשה יבש ופחות גמיש. חשוב להשתמש בקרם לחות עם מקדם הגנה לפני היציאה מהבית, ואם בכוונתך לצאת לזמן ממושך – גם להקפיד על כובע ומשקפי שמש. תודי לנו עוד כמה שנים.

 

שתי הרבה מים

גוף האדם, ובהתאם לכך גם העור שלנו, מכילים הרבה מים ודורשים הרבה מים. זוכרת את השמש מהסעיף הקודם? אז גם היא, מצד אחד, וגם המזגנים, מהצד השני, גורמים לנו לאבד מים ולעור שלנו להתייבש. כדי לשמור עליו קורן, גמיש ומתוח, חשוב להקפיד על שתיית מים תכופה, גם בחורף. שני ליטר ביום הם המינימום שאת והעור שלך צריכים, ואל תרמי עם קפה – הוא לא נכלל בספירה.

 

הקפידי על שנת לילה טובה

בני אדם צריכים לישון בלילה. בשינה הגוף מחזיר לעצמו כוחות והמערכות מתחדשות. כמו שיודעת כל אחת עם אמא ביקורתית, כשאת לא ישנה מספיק רואים עלייך ועל הפנים שלך, ונשמות טובות גם דואגות לציין את זה. נכון, יש תקופות בחיים שקשה יותר לאפשר לעצמנו לישון כל לילה שבע או שמונה שעות, אבל חשוב להשתדל לתת לגוף את המנוחה שהוא צריך.

 

אל תוותרי על הביקור אצל הקוסמטיקאית

מעבר לכל מה שהזכרנו, שהם דברים שאת יכולה לעשות ותלויים במשמעת העצמית שלך, ניקיון יסודי ומעמיק הוא משהו צריך להיעשות על ידי אשת מקצוע שמבינה סוגי עור ופנים ויודעת להתאים לכל אישה את החומרים הנכונים. חפשי לך קוסמטיקאית נעימה שתלכי אליה בכיף ותרגישי איתה בנוח, ואל תוותרי על טיפול פנים אחת לשלושה או ארבעה חודשים. ומניסיון – כשמקפידים ללכת בתדירות סבירה, זה גם פחות כואב.

טיפול יופי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם