כמה עולה אומן חושים לבר מצווה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחת ההפעלות אשר הולכות וצוברות פופלאריות בעת האחרונה היא הזמנת אומן חושים לאירוע. הופעה של אומן חושים הינה דבר מהנה, מרגש, חוויתי ומגבש, ומשאיר אחריו תמיד טעם של עוד.  אומן חושים מתאים למגוון רחב מאד של אירועים, לכל קהל ולכל גיל.

 

אומן חושים? מה זה?

אומן חושים הינו אדם אשר למד למתוח את גבולות המציאות כפי שאנו מכירים אותה. אומן חושים, הקרוי גם מנטליסט, מתמקד בתחום הפסיכולוגי מנטלי של הקהל, ומבצע בהם תרגילים אשר משאירים אותם פעורי פה. אומנות החושים הינה תחום מגוון ודינמי ובכל עת היא מתפתחת ומציגה תרגילים חדשים ומדהימים. לכתבה באתר ישראל היום על אמן חושים לחצו כאן.

 

ההבדל בין אומן חושים לקוסם

מקובל לחלק ולומר שקוסם מבצע אשליות ותרגילים באמצעות חפצים פיזיים כגון קלפים או כדורים, ואילו אומן חושים מתמקד בתחום ההכרה, פסיכולוגיה, מחשבות ורצונות של המשתתפים. כמובן שתחומים אלו קרובים מאד זה לזה ורבים מהאנשים מופיעים בשני התחומים.

ההבדל הנ"ל גורם למספר הבדלים נוספים בין הופעה של קוסם להופעה של אומן חושים:

  • אומן חושים מקיים אינטראקציה רבה יותר עם הקהל, לעומת קוסם הפועל באופן עצמאי יותר
  • הופעה של אומן חושים הינה ארוכה יותר משל קוסם, כיוון שיש צורך ליצור חיבור וקשר עמוק עם הקהל הדורש זמן
  • אופי ההופעה של אומן החושים היא אינטליגנטית יותר מהופעתו של קוסם, ועל כן אינה מתאימה לילדים בגילאי גן ומטה

 

האם אומן חושים מתאים לבר מצווה?

אומן חושים מקצועי מחזיק בסל יכולות ותרגילים מגוון ורחב מאד. תפקידו של אומן החושים הוא לדעת להתאים את הכלים הנכונים עבור האירוע הספציפי. באירועי בר מצווה, בניגוד לימי הולדת למשל, הקהל הוא מגוון ומורכב מגילאים רבים, ועל כן הופעתו של אומן החושים היא מתאימה ביותר – אומן חושים מתאים לכל קהל ולכל גיל כמעט! בניגוד להפעלות אחרות אשר מעניינות טווח גילאים אחד בלבד, אומן חושים מסוגל לרתק קהל המורכב מגילאים שונים ללא קושי.

 

כמה עולה להזמין אומן חושים?

המחיר של אומן החושים מורכב מגורמים רבים ומשתנה בהתאם לפרמטרים רבים:

  • אורך ההופעה
  • מיקום ההופעה.
  • רמת האומן וכמות הניסיון שיש לו.
  • מיקום ההופעה.
  • תאריך ההופעה (סופי שבוע וימים מיוחדים מביאים להעלאת המחיר).
  • גודל הקהל (אומן החושים צריך להתארגן בצורה שונה לפי גודל הקהל).

באופן כללי ניתן לומר כי הופעת אומן חושים מקצועי עולה בין 2,500 ₪ ל-5,000 ₪, אם כי כאמור, המחיר תלוי בגורמים רבים וכדאי לפנות אל האומן ולבקש ממנו הצעת מחיר מדויקת בהתאם לדרישות שלכם.

 

מה עומד מאחורי המחיר של אומן חושים

אומן החושים נדרש לבצע שנים רבות של תרגול וניסיון לפני שהוא מתחיל להופיע בפני קהל. בנוסף, עליו להמשיך ולהתחדש בכל עת, וללמוד תרגילים חדשים וטכניקות מתקדמות. גם להתפתחויות טכנולוגיות ומדעיות יש השפעה על עולם המנטליזם, ולעיתים חושפות את האומן לתחומים חדשים לגמרי של תרגילים וקסמים, אותם עליו לרכוש ולתרגל במשך זמן רב באופן תמידי.

קוביית קסמים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם