כמה עולה אטרקציות שניתן לעשות עם בני נוער

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כיום, פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו בחיפוש אחר אטרקציות שיהיו טובות ומתאימות עבור בני נוער. יש מגוון של אופציות אבל לא הכל יהיה מספיק מתאים ומקורי, או יעמוד בתקציב שלנו. לכן, כדאי להכיר את השוק הקיים כדי להבין מול מה אתם עומדים בכל הנוגע לבחירת אטרקציות עבור בני נוער. כך תוכלו לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה ומתוודעים לכל האפשרויות המדהימות שקיימות כיום. לשם כך, לפניכם הכל על כמה עולה אטרקציות שניתן לעשות עם בני נוער.

 

איזה אטרקציות מומלץ לעשות עם בני נוער וכמה הן עולות?

ישנן המון אטרקציות מגוונות שאפשר לעשות עם בני נוער. את חלקם סיווגנו עבורכם על פי נושאים, לנוחיותכם. כאן תוכלו להבין מה העלות של האטרקציות המומלצות ביותר, מין הזולות יותר עד המעט יותר יקרות.

 

אטרקציות של אתגרי מים

אם אתם או ילדיכם בני הנוער חובבי ספורט ימי, אז קיימות עבורכם מספר אטרקציות לנוער אשר מומלצות שכל חובב מים ייהנה מהם. פעילויות אלו ניתן למצוא ברוב אזורי הארץ – במרכז (תל אביב), אילת, בכינרת ועוד. פעילויות שיכולות להתאים לכל המשפחה ביחד והן מהנות ביותר לכל גיל הן אבובים ובננה. העלות נעה בין 40₪ – 60₪  לאדם. אם אתם מחפשים את השליטה, את תחושת החופש והרוח בפנים אז השכרת אופנוע ים היא בשבילכם. אטרקציה זו יכולה להיות לשני אנשים ביחד, או ליחיד. החוויה תעלה לכם באזור ה-  120₪ עד 180₪ ל- 10 דקות של הנאה מובטחת.

 

אטרקציית נינג'ה

רבים מבני הנוער (ולא רק הם) יושבים מרותקים למסך ורואים בטלוויזיה את תוכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל". המסלול המאתגר הוא קשה, זה ברור לכולם, אך גם נראה כיף מאד. כמעט כל מי שרואה את התוכנית היה רוצה להתנסות בעצמו, בדיוק לשם כך נוצרו מתחמי נינג'ה חדשים ומושקעים ברחבי הארץ. כניסה חד פעמית תעלה לאדם אחד באזור ה- 60₪.

 

באולינג

נכון, באולינג היא ממש לא אטרקציה שנוצרה אתמול. בכל זאת, אין לזלזל באטרקציה קלאסית שעברה את מבחן הזמן. באולינג הינה פעילות שמתאימה לכל הגילאים ולהרבה סוגי אירועים – הן למשפחה המחפשת שעה של כיף והן לחגיגות ימי הולדת שחוגגים לחברים. משחק לאדם אחד יעלה בסביבות 40₪, אך מגיעה גם אזהרה: לרוב המשחק הוא כיף מדי ואינו מספיק ארוך לכן קובעים מראש שני משחקים (כל עוד היד שלכן עומדת באתגר).

 

חדרי בריחה

חדר הבריחה נכנס לחיינו בסערה והיום קיימים מתחמים כבר כמעט בכל עיר. למי שלא מכיר, חדר בריחה, הידוע גם בשמו הלועזי אסקייפ רום, הוא משחק בו המשתתפים נעולים בחדר. על מנת לצאת ממנו הם צריכים לפתור חידות בעזרת רמזים וחפשים שנמצאים באותו חדר. כל אסקייפ רום הוא בעל נושא, למשל – תת ימי, ימי הביניים, מרגלים וכדומה. עלות למשתתף יחיד היא בין 90₪ ל- 140₪, תלוי בגודל הקבוצה.

אטרקציות בני נוער

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם