קניית דירה בחו"ל – המדריך המלא

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין ספק כי קניית דירה בחו"ל נחשבת לאחת מסוגי ההשקעות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, שנחשב לאטרקטיבי ומשתלם יותר. בעוד שמחירי הנדל"ן בארץ רק עולים עם השנים, בחו"ל תוכלו לרכוש לעצמכם דירה למגורים או להשקעה במחיר נוח ומשתלם במיוחד. במאמר זה נספק לכם את המידע הנחוץ לגבי קניית דירה בחו"ל ונעניק לכם את הטיפים הנחוצים, על מנת להבטיח את הצלחת העסקה.

 

טיפים לרכישת דירה בחו"ל

  1. בחרו מקום אטרקטיבי ומבוקש – היום ניתן לרכוש דירה במגוון רחב של מדינות שונות, אך החוכמה היא כמובן לבחור במדינה שמעודדת השקעות זרות ומספקת הטבות מס משתלמות במיוחד. דירה בדובאי למשל, נחשבת לאחת ההשקעות המומלצות ביותר, מאחר וממשלת דובאי מספקת פטור ממס רכישה ופטור ממס רווח הון, דבר שמתורגם לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. מדובר על אזור אטרקטיבי, שזוכה לביקוש רב ויכול להבטיח לכם תשואה גבוהה יחסית על נכסים איכותיים במחיר רווחי ונוח במיוחד.
  2. תכננו מראש את התקציב שמתאים לכם – רבים פועלים באופן אימפולסיבי ורוכשים נכס מבלי לקחת בחשבון את מגבלות התקציב שלהם. הדבר מוביל לרוב לבעיות בתזרים המזומנים ואף לכניסה לחובות, דבר שכדאי להימנע ממנו. באמצעות תכנון פיננסי נכון תוכלו לדעת מהו סכום הכסף הפנוי עבור ההשקעה ומהו סוג הנכס שתוכלו לרכוש באמצעותו. כדאי לקחת בחשבון הוצאות נלוות, כגון מיסים, שיפוץ, עמלת תיווך, שכר טרחת עורך דין וכדומה.
  3. בחרו את רמת הסיכון המתאימה לכם – כל השקעה טומנת בחובה רמת סיכון מסוימת, לכן חשוב להבין מראש מהי רמת הסיכון שתוכלו לחיות איתה. המטרה היא לאפשר לכם לרכוש נכס מניב ורווחי, אך מבלי שהדבר יעלה לכם בבריאות. לכן תהיו כנים עם עצמכם ותבחרו נכסים להשקעה בהתאם לרמת הסיכון שתאפשר לכם שנת לילה שקטה ורציפה.
  4. בחירה בסוג ובמצב הנכס – חלק מהאנשים מעוניינים לרכוש נכס זול, כתוצאה מהתקציב הנמוך שעומד לרשותם. מדובר על החלטה פזיזה, מאחר וברוב המקרים נכס נמכר בזול כתוצאה מחוסר ביקוש. ייתכן כי מדובר על אזור פחות אטרקטיבי, או לחילופין, על סוג נכס שאינו מתאים לאוכלוסייה המקומית. לכן חשוב מראש לבחור בנכס שיספק לכם תשואה גבוהה יחסית במינימום הוצאות ומינימום התעסקות. מי שרוכש נכס זול במצב בעייתי, יצטרך להשקיע לא מעט בשיפוץ, דבר שחשוב לקחת בחשבון.

קניית דירה

כל הסיבות לרכוש דירה בחו"ל

רבים בוחרים לרכוש דירה בחו"ל, מאחר ומדובר על אפשרות להשקיע בנדל"ן מניב, ללא צורך בתקציב גבוהה במיוחד. כל אחד כמעט יכול להרשות לעצמו לרכוש נכס בחו"ל, דבר שיספק תשואה קבועה ובטחון כלכלי לאורך השנים.

 

לסיכום

קניית דירה בחו"ל יכולה להתאים לכל מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו וליהנות מנכס רווחי בהשקעה נמוכה יחסית. חשוב כמובן לבחור בנכס איכותי, על מנת ליהנות מתשואה גבוהה.

קניית דירה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם