כמה עולים צילומי מזון למסעדה מצליחה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

צילום מזון בימינו

בתרבות השפע שבה אנו חיים, האוכל שלנו נהפך לאומנות, והוא לא משרת אותנו אך ורק על מנת לשרוד. אומנות האוכל נהייתה יותר ויותר פופולארית בימינו. תמונות של אוכל נחשבות לחשובות וקריטיות בעולם המסעדנות.

 

קריטיות התמונות

התרבות בימינו מקדמת משלוחים והרבה הזמנות של אוכל הביתה, מה שהופך את תחום צילום המנות במסעדה לקריטי וחשוב מאוד. רב ההזמנות מהטלפון או מהמחשב כרוכה בתמונה של המנה אותה הלקוח רוצה להזמין. כאנשים, אנחנו אוכלים גם עם העיניים, לכן חשוב שהתמונה של המנה תהיה יפה ומפתה.

 

צילום מזון איכותי

המנות יכולות להיות מנה עיקרית, ראשונה, קינוח או סלט. חשוב שכל מנה שהיא תהיה מצולמת באופן איכותי, שיורגשו הטעמים והריחות של המנה. צילום כזה של מנות דורש יד מקצועית ואסתטית, בשיתוף פעולה עם צילחות יפה ומקצועי של המנה. תמונה באמת טובה ואיכותית היא כזו שתגרום לבטן שלנו לא להישאר אדישה ואפילו לרעב שלנו להתעורר מרב תשוקה למנה המצולמת.

 

תיעוד מזון

בצילום מזון מאוד חשובה התאורה, זווית הצילום, מיקום הצילום וכמובן טכניקות הצילום. כמו כן, יש גם חשיבות לטקסטורות ולצבעים שבוחרים לשים בצלחות האוכל, לצלחות עצמו, לאבזור של המנה וכמובן לסגנון שלה.

 

כמה עולים צילומי מזון למסעדה?

צילומי המזון תלויים במספר התמונות אותם רוצים לצלם, אך על מנת לקבל סדר גודל כללי, ישנן חבילות צילום מזון המתחילות מ1500 ש"ח, 10 מנות עולות סביב ה2200 שקל. מחיר זה כולל גם 10 תמונות נבחרות עם עיצוב סטיילינג.
תפריט מלא של מסעדה עולה בסדר גודל ה5000 ₪ והמחיר כולל 50 תמונות נבחרות הכוללות עיצוב סטיילינג. כל זה תלוי כמובן בצלם הנבחר, אך זה סדר גודל הכללי של המחירים.

 

מה קריטי בצילום מזון?

תאורה

חשוב לבחור תאורה שמתאימה לסוג האוכל אותו רוצים לצלם, קריטי להבין איזה תאורה מתאימה לכל מאכל כי כל מאכל מחזיר את האור בצורה שונה ויש אפקטים שונים שאפשר להפעיל עליו. חשוב להדגיש, שיש להסתכל על איך שהתמונות יוצאת ברזולוציות שונות גם במחשב.

 

בחירת צלם מתאים

על מנת לקבל תמונות איכותיות ומגרות, חשוב לבחור צלם שמבין באוכל, להיות גם עם סגנון וגם להבין בעולם הקולינרי. כמו כן, חשוב לבחור צלם עם תיק עבודות שמתאים לכם אחרי שראיתם את המנות שצילם ולא נשארתם אדישים. ישנם צלמים שמעדיפים לצלם כל פריט בנפרד ולחבר הכל ביחד באמצעות גרפיקה ממוחשבת וכך ליצור מגוון שמתחבר אחד לשני, כמו ירקות שונים, אדים וכו'.

 

סקר שוק

עקב המחירים המשתנים כדאי לעשות סקר שוק בעולם צילומי המזון ולכתוב את התמחור של הצלמים ולהשוות עם צלמים מתחרים.

 

לסיכום

צילומי מזון מאוד מומלצים בימינו במיוחד למסעדות מצליחות שרוצות לקדם את עצמן עוד בעולם הרשת והאוכל!

 

קינוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם