כמה עולים מארזי שוקולד מתנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מכירים את זה שאתם מבינים שעוד שנייה יש מלא ימי הולדת במשפחה ואז שנייה אחרי שנשמתם ונרגעתם בקשר לזה, אתם נזכרים שזה לא רק מלא ימי הולדת אלא גם כל החגים, שהשנה החליטו להצטופף להם ביחד? והנה, אתם כבר בפאניקה קלה, מחפשים בקדחתנות מה אפשר לקנות לכולם במתנה.

אז בראש ובראשונה, אנחנו מציעים לכם לנשום עמוק, לפתוח מעט את החלון ולחדול מהפאניקה. אנחנו יצאנו לבדוק איך אתם פותרים את הבעיה ומוצאים את המתנות המתאימות ביותר, בעזרת שוגליז בוטיק המתנות של ישראל.

 

 מה קונים למי שיש לו הכל

דבר ראשון, כדאי מאוד להבין שזה שאיזושהי מתנה היא לא שיא המקוריות מבחינתכם, אין זה אומר שלא מדובר במתנה נהדרת. עצם זה שעצרתם וחשבתם על בן אדם כלשהו וביטאתם את זה בצורה של מתנה – זה כבר 90 אחוז הצלחה. וכאן הזמן לציין שלפעמים ההכרות שלנו עם האנשים לא מאפשרת לנו לדעת בפרטי פרטים מה תחומי העניין האישיים שלו ולהתאים לו "מתנה מושלמת". אז מה עושים במקרה זה?

קופסאות שוקולד מתנה

 המתנה האולטימטיבית

אם חשבתם שדבר כזה כמו מתנה אולטימטיבית לא קיים – נסו לחשוב שנית. ישנן מתנות שכולם, ללא יוצא מן הכלל, ישמחו לקבל.

במה מדובר?

המתנה הכיפית ביותר שניתן לקבל היא מארז שוקולדים. תגידו בנאלי? בכלל לא.

מארזי שוקולד כבר מזמן לא המארזים של הבונבונים מחנות ממתקים השכונתית, כאלה שאף אחד בכלל לא טורח לפתוח ושומר בבית למקרה שיזמינו אותו ליום הולדת והוא יוכל להעביר את המתנה הלאה. ממש וממש לא.

מארזי שוקולד השתדרגו פלאים מאז וניתן להתאים מארז שוקולד לכל המבקש.

מטורפים על נוטלה? מארז שוקולדים ומתוקים שמותאם בדיוק לאדם כזה – שכולל בערך כל מוצר שיש בתוכו איזשהו זכר לנוטלה.

נוטלה זה לא הקטע שלכם? אין בעיה, אלכוהול ושוקולדים זה גם דבר נהדר שמשתלב ביחד וכאן כבר ניתן למצוא מתנה לא רק לאדם קרוב אליכם, אלא אפילו לעמית לעבודה שאתם לא ביחסים הכי קרובים איתו – מארז כזה מתאים בול.

קופסאות שוקולד מתנה

 כמה עולים מארזי שוקולד?

הכל תלוי בכמה תרצו להשקיע ומה רמת הקרבה שלכם אל האדם שהמתנה מיועדת לו. אדם קרוב שאתם רוצים לפנק עם מארז דו קומתי של שוקולדים, שיספיק לו לחצי שנה לפחות? מארז כזה ייעלה בסביבות ה – 500 – 600 ₪.

מעוניינים להשקיע פחות כי הקשר שלכם לא מוגדר כקשר קרוב? מארז שוקולדים מפנק ומושקע, אך מעט יותר צנוע יכול לעלות בין 100 ל – 300 ₪ ועדיין להיראות טוב, מכובד ומאוד מאוד טעים.

 

 איפה משיגים מארזים מושקעים באמת?

החדשות הטובות הן , שכבר אין צורך להתרוצץ מחנות לחנות בניסיון למצוא את הדברים המיוחדים – שוגליז ידאג להציע לכם מארז שיתאים בול.

קופסאות שוקולד מתנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם