כמה עולה פרסום בגוגל לעסקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל בעל עסק רוצה לקדם את העסק שלו, לפתח אותו ולהביא אותו צעד אחרי צעד קדימה – הכי רחוק שאפשר.

ישנן מגוון שיטות לעשות זאת, אחת השיטות המהירות ביותר היא פרסום בגוגל.

איך? כמה? למה? כל זה בכתבה שלפניכם.

 

מה זה פרסום בגוגל? איך זה מתבצע?

פרסום בגוגל הוא אמצעי לשיווק ממומן. לגוגל יש מערכת מודעות ושמה "Google ads" דרכה ניתן ליצור מודעה לעסק שלכם. המודעות הממומנות של גוגל מופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש. המערכת פשוטה ובעזרת שלוש בחירות פשוטות המודעה שלכם תעלה בקרוב לאוויר:

  1. דף נחיתה/אתר אינטרנט – הבחירה מה לפרסם תלויה בכוונה ההתחלתית שלכם. אם אתם רוצים שהלקוח הפוטנציאלי יכנס למודעה ותהיה לו הנעה מידית לפעולה כמו יצירת קשר/רכישה, כדאי לפרסם דף נחיתה. לעומת זאת, אם אתם רוצים שיכירו אתכם ואת העסק שלכם לעומק כדאי לפרסם אתר אינטרנט מפורט.
  2. מילות מפתח – בשלב זה אתם צריכים לבחור אלו מילות מפתח יקושרו למודעה שלכם. מילות המפתח הן אלה שיחברו בין הלקוח הפוטנציאלי לעסק שלכם. לכן, יש לבחור מילות מפתח שייצגו בצורה מדויקת אך לא ספציפית מידי את השירותים שלכם.
  3. סכום כסף – השלב האחרון הוא בחירת המימון. בגדול, אתם אלו שקובעים כמה להשקיע (נפרט על כך בהמשך).

 

למה דווקא גוגל?

אולי לחלקכם התשובה מובנת מאליה אך ניישר קו בכל זאת. פעם, כשאנשים חיפשו בעל מקצוע כלשהו הם פתחו "דפי זהב" או עיתון מקומי, כיום, שיטה זו כבר פחות מקובלת ורוב האנשים מחפשים בגוגל. בנוסף, המערכת של גוגל מאוד חכמה ועוזרת לכם להגיע ללקוחות רלוונטיים – הגולשים שיראו את המודעה מתעניינים בשירותים שאתם מציעים.

 

כמה זה עולה לי?

כפי שציינו קודם, ההשקעה הכספית תלויה בכם. שיטת התמחור היא PPC- תשלום פר "קליק", בעצם אתם משלמים רק עבור לקוחות שהקליקו על המודעה שלכם. לאחר שתחליטו אלו מילות מפתח יקושרו למודעה, יופיע לכם טווח מחירים [שתלוי בפרמטרים שונים] ל"קליק" אחד.

אתם יכולים לבחור איזה סכום אתם רוצים להשקיע ליום, לאחר שמספר הקליקים יכסה את סכום ההשקעה שלכם, המודעה "תעלם" עד ליום הבא 😊

 

היתרונות של שיווק ממומן לעומת אורגני

  • מיידי – בשיווק אורגני לוקח זמן לבלוט ולהגיע למקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש. לעומת זאת, בעזרת שיווק ממומן המודעה של העסק שלכם תתנוסס בחלק העליון של תוצאות החיפוש, בדר"כ תוך יום עסקים אחד.
  • במגרש של הגדולים – גם עסק קטן שנפתח לאחרונה יכול להיראות גדול וחשוב כאשר הוא מופיע בחלקת כבוד בחלק העליון של התוצאות. כפי שאמרנו, בשיווק אורגני זה יכול לקחת הרבה יותר זמן.
  • עצמאות – שיווק אורגני הוא דבר מסובך, לרוב צריך אדם מומחה שיעשה זאת בשבילנו. שיווק ממומן הוא הליך פשוט שכמעט כל בעל עסק יכול לבצע לבדו.

 

לסיכום

כדי לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, כדאי לחשוף אותו לקהל הרלוונטי ביותר! בעזרת שיווק ממומן המורכב מכמה צעדים פשוטים תוכלו כבר מחר להרים מודעה שתשנה את רמת החשיפה שלכם.

 

קידום בגוגל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם