כמה עולה ספל עם הדפסה אישית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ספל עם הדפסה אישית זו המתנה הטובה ביותר שכל אחד ישמח לקבל. הגענו למסקנה הזו לאחר שפנינו לאנשים אקראיים ברחוב וביקשנו לשמוע מהם מהי המתנה הטובה ביותר שהם קיבלו בשנים האחרונות. לקחנו את האינפורמציה הזו כמה צעדים קדימה ויצאנו לבדוק את העלויות של ספל עם הדפסה אישית, כדי להקל על מי שרוצה להעניק מתנה שכזו לאדם אהוב. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע במרוכז.

 

העלויות משתנות בהתאם לקריטריונים שחשוב להכיר

בירור שערכנו בנושא העלה כי מחירי הספלים המודפסים משתנה ממקום אחד לאחר. שכן, לכל חנות יש את התמחור שלה. אם לא די בכך, התברר לנו שיש קריטריונים נוספים שצפויים לשנות את המחיר, למשל:

  • סוג החומר (חרסינה, זכוכית וכו')
  • גודל הספל
  • מספר הספלים שתרצו להזמין

חשוב שתכירו במידע זה, כדי שתצאו מנקודת הנחה שהמחירים עשויים להשתנות.

העלויות משתנות בהתאם לקריטריונים שחשוב להכיר

זו העלות של הדפסה על ספל מזכוכית

הבדיקה שערכנו העלתה כי מחיריהם של ספלים מזכוכית נעה בסביבות ה – 20 ₪. ראוי לציין כי מחיר זה יוצע לכם בדרך כלל בחנויות מקוונות שמאפשרות לבצע הדפסה על ספלים מזכוכית. אנו בוחרים להדגיש זאת, כי יש חנויות פיזיות שלא מחזיקות בספלים אלו.

 

מעדיפים להדפיס על ספל לבן? זה המחיר שתשלמו

מי שיבחרו להדפיס את התמונה על גבי ספל לבן יגלו שהמחיר ההתחלתי של ההדפסה הוא 19 ₪. בשלב זה גילינו שיש מגוון רחב של ספלים לבנים. כך שתוכלו לבחור את הגודל והצורה המתאימים לכם. אנו ממליצים להתמקד יותר בנוחות השימוש ופחות בעיצוב הכללי של הספל. שכן, בסופו של דבר הוא צריך להיות נוח.

כדאי שתכירו בעלות של ספל הקסם – ספל עם הדפסה מיוחדת במינה

אי אפשר לכתוב מדריך על ספלים עם הדפסה אישית ולא להציג את ספל הקסם שנחשב למיוחד במינו. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו, עליכם לדעת כי מדובר בספל בצבע שחור שמתבהר ומציג את התמונה המודפסת כאשר מוזגים אליו משקה חם. העלות של ספל זה נעה סביב ה – 55 ₪.

 

מומלץ להוסיף גם תחתית מודפסת להשלמת המראה

אנו ממליצים לכם לבצע הדפסה אישית על גבי תחתיות לספלים שישלימו את המראה. מדובר בתחתיות שעשויות מעץ איכותי שמאפשרות להפריד בין הספל לשולחן. כך מקבל המתנה יוכל לשתות את הקפה שלו מבלי להכתים את המפה או השולחן. העלויות של סט תחתיות נע סביב ה – 20 ₪ והוא נחשב לשימושי במיוחד.

 

השורה התחתונה – צאו להדפיס ספל!

עכשיו אתם יודעים מה הן העלויות הממוצעות של ספלים עם הדפסה אישית. בשלב זה נותר לכם רק להחליט איזה סוג של ספל הוא המתאים ביותר עבור מקבל המתנה. נאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה ותעניקו את המתנה המושלמת והחיונית לאדם קרוב.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם