כמה עולה לרכוש סיגריה אלקטרונית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מסתמן כי עם השנים שיעברו, כנראה שפחות ופחות אנשים יעשנו סיגריות טבק רגילות. כיום, ניתן לראות בכל פינת רחוב אנשים המשתמשים במכשירי אידוי לעישון סיגריות. איך זה פועל? בתוך סיגריה אלקטרונית קיים נוזל מילוי המכיל לפעמים ניקוטין ולפעמים לא. אז כמה עולה לרכוש סיגריה אלקטרונית ובמה תלוי המחיר.

סיגריות אלקטרוניות הופכות יותר ויותר פופולאריות בקרב כל סוגי האוכלוסייה. בעודן ממולאות בנוזלים הבטוחים לשימוש ומבוססים גם על חומרים טבעיים, סיגריות אלקטרוניות מהוות את החלופה הטובה ביותר עבור אנשים שלא מעוניינים להדליק סיגריית טבק כל 30 דקות. באופן כללי, מחירים של סיגריות אלקטרוניות ישתנו בהתאם לשכלול המכשיר שאתם עתידים לרכוש. אחד הפרמטרים המשפיעים על מחיר סיגריה אלקטרונית מומלצת, הוא סוג הסוללה בה מכשיר האיוד מצויד. סוג הסוללה ועוצמתה, מהווים השפעה ישירה על כמות העשן, סמיכות העשן והתחושה של המעשן בעודו משתמש בסיגריה האלקטרונית. במילים אחרות, אם אתם רוכשים סיגריה אלקטרונית עם סוללה עוצמתית, אתם תהנו מחוויית עישון הקרובה ביותר ל"דבר האמיתי".

סוגים שונים של סיגריות

מחיר סיגריה אלקטרונית מומלץ

מחירים מומלצים עבור סיגריה אלקטרונית נעים בין טווחים של כמה מאות שקלים. ניתן לרכוש סיגריות אלקטרוניות גם במחירים של 90 ₪ (ערכת מיני – MINIFIT) וניתן לרכוש גם סיגריות אלקטרוניות שעלותן היא 350 ש"ח, כמו למשל מאייד המשמש אנשים עבור הפסקת עישון.

מאיידים (סיגריות אלקטרוניות בשמן האחר) מגיעים עם סוללות בעוצמות שונות, וזהו פרמטר המשפיע באופן ישיר על מחיר הסיגריה האלקטרונית שאתם רוכשים. לא פעם, יש צורך לרכוש סיגריות אלקטרוניות שמחזיקות לימים שלמים, היות ולפעמים אנשים נמצאים בשטחים פתוחים ללא יכולת הטענת הסיגריה. הסיגריות האלקטרוניות מגיעות עם מספרי סלילים שונים, מה שמספק למשתמש בהן את האפשרות לחמם את הנוזל ביעילות רבה יותר. במילים אחרות, סיגריות אלקטרוניות עם ארבעה סלילים, יספקו אפשרות חימום טובה יותר ומהירה של נוזל המילוי.

ערכת הפסקת עישון מתקדמת

אפשר לרכוש ערכות הנועדו להפסקת עישון, כאלו המגיעות עם טנק המדמה חוויית עישון אמיתית. לרוב, ערכות להפסקת עישון נועדו עבור מי שמעשן חצי קופסה עד קופסה ביום ומעדיף לנסות להיגמל. מחיר ערכות מתקדמות להפסקת עישון הוא 240 ₪, וניתן לאתר גם ערכת הפסקת עישון במחיר של 190 ₪.

בכל מקרה בו אתם מעוניינים לרכוש סיגריות אלקטרוניות, זכרו תמיד שאין להתפשר על איכות הסיגריה ועל איכות נוזל המילוי. במקרים בהם רוכשים סיגריות אלקטרוניות שאינן ממותגות על ידי חברות מוכרות, בדרך כלל הסיגריות עשויות להתקלקל תוך זמן מהיר למדיי.

זכרו תמיד כי ישנם נוזלים למילוי סיגריות המגיעים עם מספרי סלילים שונים, מה שמשפיע על סמיכות אדי העישון, מהירות החימום שלהם ועוד. אל תתפשרו על איכות המוצרים שאתם מכניסים לגופכם, מדובר, בסופו של דבר, בבריאות שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם