כמה עולה משק בית בשנה – ואיך תחסכו בעלויות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תושבים רבים במדינת ישראל מסתייעים בשירותי משק בית שמאפשרים להם ליהנות מבית נקי ומסודר לאורך כל השנה. אנחנו לוקחים חלק בסטטיסטיקה זו והבנו כי עלינו לעצור לרגע ולבדוק כמה אנחנו משלמים על משק הבית לשנה שלמה, כדי לבדוק האם מדובר בסכום זהה לזה שאחרים משלמים והאם יש דרך לחסוך בעלויות? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בהקשר זה.

 

העלויות הכוללות של משק בית משתנות מאחד לאחר

ככל שהתעמקנו בנושא, הבנו שהעלויות הכוללות משתנות מבית אחד לאחר. שכן, יש כמה קריטריונים שמשפיעים על השינוי הזה, הנה הם:

  1. גודל הבית
  2. מספר השעות שבהן מגיעה מנקה לבית
  3. התמחור של המנקה

הנתונים הללו גרמו לנו להבין כי עלינו לחשב מסלול מחדש ולהבין האם ניתן פשוט לחסוך בעלויות. שכן, אין על כך וויכוח שמדובר בסכומים גבוהים למדי. מרבית האנשים משלמים לפחות 50 ₪ לשעת ניקיון ובהסתכלות כוללת, ניתן להבין כי מדובר בכסף רב.

סך העלויות של משק בית

יש איך לחסוך בעלויות של משק הבית  – השלב ה – 1: תשתמשו בטבלת הוצאות

אם אתם רוצים לעקוב אחר ההוצאות שלכם בהקשר זה, עליכם לערוך טבלת הוצאות משק בית ובה תכתבו בכל פעם את הסכום הכולל ששילמתם למנקה. שימו לב – אם מדובר בסכום חודשי קבוע, אתם יכולים לבצע חישוב פשוט ומהיר. נציין כי שימוש בטבלה זו יאפשר לכם לעקוב אחר ההוצאה השנתית ולהתקדם האלה, אל עבר החיסכון הדרוש.

 

יש איך לחסוך בעלויות של משק הבית  – השלב ה – 2: תחליטו על סכום מקסימלי

אם השלב הקודם גרם לכם להישאר בפה פעור (כלומר, אם גיליתם שאתם משלמים סכומים גבוהים מאוד על משק הבית מידי שנה), עליכם להחליט כעת מה הוא הסכום שאתם מוכנים לשלם. אל תחשבו פרקטית בשלב זה, פשוט תזרקו טווח מחירים לאוויר ותמשיכו אל השלב הבא שיאפשר לכם לבחון את האפשרות לשלם פחות.

עלויות משק הבית

יש איך לחסוך בעלויות של משק הבית  – השלב ה – 3: תערכו השוואות מחירים של שירותי משק בית

עכשיו אתם צריכים לשוחח עם חברים, מכרים או קרובי משפחה שמסתייעים בשירותי משק בית. תשאלו אותם כמה הם משלמים על שירות זה ותרשמו את כל הנתונים על גבי דף או מסמך מסודר. שכן, אלה יאפשרו לכם לבדוק מהו הסכום הממוצע לתשלום ולבחון האם הוא מתקרב לרף שהצבתם לעצמכם. אנו ממליצים לשים לב כי אתם בוחרים בחברת ניקיון או מנקה מומלצים, כדי שתשלמו פחות ועדיין, תקבלו שירות טוב.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כי העלות של משק בית בשנה משתנה מבית אחד לאחר. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל ולחסוך הרבה כסף בסוף השנה הנוכחית. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמיד תדעו לחשב את הצעדים הכלכליים שלכם בחוכמה.

עלויות משק הבית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם