כמה עולה מארז פרחים לאמא?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לאמא שלנו מגיע את הטוב ביותר. אם אתם מחפשים מתנה לאמא, לא משנה לאיזה אירוע – יום הולדת, יום נישואין, יום האישה, או סתם יום שמתחשק לכם לפנק את מי שדאגה לכם לאורך כל השנים – אין ספק שמארז פרחים זאת מתנה הולמת ביותר. מארז פרחים יכול להגיע בשלל גדלים, צורות ומחירים. איזה מארז יתאים לכם הכי הרבה, ומתי נכון לרכוש? במאמר זה נספק את התשובות.

 

מתי קונים לאמא מארז פרחים?

מארזי פרחים הן המתנה המושלמת לאמא שלנו. מתי ראוי ורצוי לקנות מארז שכזה? כמובן שביום ההולדת, ביום הנישואין או לכבוד יום האם. גם אם קופצים להורים לארוחת שישי, אפשר להגיע בידיים מלאות עם מארז פרחים ולשמח את אמא שעמלה זמן רב במטבח על האוכל. מארזי פרחים תמיד ישמחו לבב אנוש, וגם את הלב של אמא שלנו. מארזים כאלה ניתן לרכוש בשלל מקומות, אבל דרך חברת vanilla תוכלו לרכוש את המארז המתאים והמשתלם לכם ביותר.

מתי קונים לאמא מארז פרחים

איזה מארזים קיימים וכמה הם עולים?

מארזי פרחים עם שוקולדים

מארזים הכוללים שוקולדים לרוב מתאימים לנשים ואימהות שאוהבות מתוק וזקוקות לטעם השוקולדי לצד הקפה שלהן. מארזי פרחים עם שוקולד מתאימים ללא ספק לימי אהבה וליום האישה. רצוי לבחור את המארז לפי השוקולד שאמא יותר אוהבת ולהתאים בדיוק לטעם שלה. מארזי פרחים עם שוקולד קיימים במחירים שונים והמחיר תלוי בכמות השוקולד וכמובן בפרחים עצמם. המחירים נעים בין 240 ל-450 ש״ח למארז.

 

מארזי פרחים עם יין

מארזי פרחים הכוללים יין מתאימים לנשים ואימהות שאוהבות יין. מארזי פרחים עם יינות יגיעו לרוב עם יין אדום או לבן, אך קיימים גם מארזים עם יין רוזה. מארז שכזה יכול להתאים ביום הולדת או ביום נישואין. מארזי פרחים עם יין הם יקרים יחסית, מאחר ומדובר בתוספת לפרחים שעולה לא מעט כסף.

המארזים הללו גם כן משתנים במחירם, שכן הדבר תלוי באיכות היין, בכמות הפרחים ובגודל המארז עצמו כמובן. בנוסף קיימים מארזי יין שמגיעים גם עם שוקולדים, מה שמעלה גם כן את המחיר. המחיר בשוק למארזי פרחים שכוללים יין נע בין 300 ל-500 ש״ח למארז.

איזה מארזים קיימים וכמה הם עולים 

מארזי פרחים עם פירות

גם מארזי פרחים עם פירות הם ז׳אנר בתוך עולם מארזי הפרחים. פירות הם ללא ספק דבר אהוב על כולנו, ובייחוד על אימהות ששומרות על בריאות ואוהבות את המתוק שלהן לא משמין במיוחד. מארזי פרחים עם פירות לרוב יכללו את פירות העונה לצד פירות אקזוטיים.

מחירי מארזי פרחים עם פירות, בדומה למארזים עם משוקולדים או יינות, גם כן משתנים במחירם. זאת בהתאם לכמות ולמגוון הפירות שיש במארז. מחירי מארזי פרחים עם פירות ינוע לרוב בין 300 ל-450 ש״ח. בחרו את המארז המתאים, ותהיו בטוחים שהפרחים ישמחו כל אמא.

כמה עולה מארז פרחים לאמא

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם