כמה עולה לקנות לייקים לאינסטגרם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

"לייקים תמורת לייקים" או "מחזירים עוקב בתמורה לעוקב או תגובה מפרגנת" ככה מתנהלים משתמשי אינסטגרם רבים המחפשים אינסטה-תהילה – מעמד הפופולריות של אינסטגרם שבו מספרי העוקבים מגיעים לאלפים וכל תמונה שהועלתה גורמת מאות לייקים. ובכן, תשכחו להרוויח מעריצים באמצעות מיומנות צילום או רשת ישנה ומיושנת. עכשיו אתה יכול לקנות עוקבים אחר אינסטגרם, לייקים ותגובות.

מאז הקמתה של אינסטגרם לפני מספר שנים, משתמשים עושים שימוש בכלי ההאשטאג במאמץ לעלות בלוח הפופולריות ביותר באינסטגרם. והיום כבר לא צריך לנסות יותר מדי, עם קניית עוקבי אינסטגרם אתם יכולים להגדיל את הפופולריות של כל משתמש באינסטגרם.

 

מהם היתרונות של קניית לייקים של אינסטגרם?

עולם המדיה החברתית סובב מתוך הכרה. בעוד שחלק אומרים שהם פשוט מפרסמים כדי לבטא ולא להרשים, עדיין יש להם את האגו הזה בראשם שרודפים אחר הכרה ואישור מאחרים. אם בקושי ניתן למצוא הכרה זו, סביר להניח שאתה כן מעוניין בקבלת לייקים של אחרים וייתכן ותרצה לקנות לייקים באינסטגרם.

 

התחבר בקלות לשוק היעד של המותג שלך:

רוב האנשים מבלים את רוב זמנם באינטרנט באינטראקציה עם אחרים. ואתה יכול גם להשתמש במגע זה על ידי יצירת חשבונות מדיה חברתית גם עבור המותג שלך. פעולה זו תעניק לאנשים אפשרות ליצור אינטראקציה עם המותג שלך. זה יהפוך את המותג שלך לאיש ונגיש יותר. אז אני מקווה שהאינטראקציה הזו אכן תועיל לאנשים שחושבים על העסק או המותג שלכם באור חיובי יותר. אינטראקציה עם לקוחות, כאשר היא נעשית דרך אינסטגרם, יכולה להועיל מאוד בסך הכל.

 

האם זה הולך להיות חלק וחלק?

אין עמוד הרשמה ארוך, לא ישאלו פרטים לא רלוונטיים. כדי שתוכלו לרכוש לייקים, כל מה שתצטרך לעשות זה להכניס את כתובת האינסטגרם שלך וכתובת דוא"ל בנוסף לתשלום. זמן קצר לאחר סיום התהליך, ככל הנראה תצטרך זמן נוסף להפסקת קפה שלך מכיוון שהיא עשויה להיות ארוכה יותר מהרגיל בעקבות כמות הלייקים שתקבל.

 

האם זה באמת מהיר?

לאחר רכישת הלייקים, האספקה שלהם לוקחת זמן קצר. לכן כל מה שעליכם לעשות הא להתרווח בכיסא, ליהנות מאותה כוס קפה רעננת, להירגע ולצפות במספר הלייקים שלכם גדל.

 

צריך לייקים באופן אוטומטי?

ניתן להזמין מנוי לייקים חודשי שיעניק לכם לייקים חדשים לפי זמן מוגדר ככה שאפשר להיות בטוחים ועם ראש שקט.

 

כמה עולה לקנות לייקים לאינסטגרם?

ישנן חברות רבות המציעות את השירותים הללו. חברת "דיגיטל בוסט" מציעה שירותי קניית לייקים לאינסטגרם, עוקבי אינסטגרם אמיתיים, לייקים בפייסבוק ועוד. מחירי הלייקים נעים בין 7 ₪ עבור 100 לייקים ל-10,000 לייקים ב504 ₪ בלבד. מחירים אלו גם אטרקטיביים עבור עסקים המחפשים לשדרג את העסק והדף העסקי שלהם באינסטגרם ככה שההשקעה היא בטוחה לחלוטין!

כניסה לחשבון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם