כמה עולה לאתר נזילה בבית ומה התהליך כולל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולנו מכירים את הסיטואציה, בה אנו יוצאים מהמקלחת או מהמטבח והשירותים, ורואים כתם קטן של רטיבות על הקיר או התקרה. כתמים אלו, הם הסימנים המוכרים ביותר לרטיבות ולנזילות בבית, והמענה הטוב ביותר עבור הטיפול בהם, הוא הזמנת איש מקצוע מתאים שיטפל בנזילות ובבעיות האינסטלציה.

אך, אנשים רבים, כבר בשלבים הללו, לא מוצאים את ידיהם ואתם רגליהם בניהול ההליך הפשוט לכאורה של איתור וטיפול בנזילות בבית. לשם כך, במאמר זה נסקור את הליך איתור הנזילה על ידי איש המקצוע, ואף נפרט אודות טווחי המחירים של איתור וטיפול בנזילות בבית.

 

השלב הראשון- הזמנת איש המקצוע

בשלב הראשוני, לאחר שעולה בכם החשד כי אכן ישנה נזילה בבית, אל תהססו והזמינו איש מקצוע בהקדם האפשרי. שכן, כל עיכוב בטיפול בנזילה יכול להביא לנזקים חמורים הרבה יותר לתשתית הניקוז של הבית שלכם. כאשר אתם מזמינים איש מקצוע, חפשו אחד שיש עליו המלצות רבות ומספר גדול של לקוחות מרוצים. בנוסף, בררו עם הלקוחות הקודמים של אותו איש מקצוע את טווחי המחירים שלו ואת מידת המקצועיות וההצלחה שלו באיתור ובטיפול בנזילות. ליצירת קשר פנו: https://www.bonfil-s.co.il/leak-detection.

השלב הראשון- הזמנת איש המקצוע

השלב השני- איתור הנזילה

כעת, איש המקצוע ישתמש במספר אמצעים טכנולוגיים, על מנת לאתר את מקום הנזילה והיקף הנזילה. ננסה להציג בפניכם את הכלים המרכזיים בהם משתמשים האינסטלטורים לאיתור נזילות.

מצלמה תרמית

הרטיבות בקירות הבית שלכם, לעיתים לא נראית לעין לא מיומנת, ולשם כך ברשותם של בעלי המקצוע מצלמה משוכללת, שמזהה חתימות תרמיות של חום וקור, ויכולה לעזור לאיש המקצוע לאתר את הנזילה עוד בשלבים ההתחלתיים ביותר שלה. בנוסף, היא יכולה לעזור לו להבין עד לאן התפשטה הנזילה ומהו היקף הנזק שנגרם לצנרת של הבית שלכם.

מצלמה רובוטית ומוט גמיש

צורה אחרת של איתור נזילות, היא על ידי השלחת מוט או צינור גמיש, עליו מותקנת מצלמה זעירה, שבאמצעותה יכול איש המקצוע לקבל נקודת מבט מדויקת על נזילות עמוקות ונזקי צנרת מורכבים, שקשה להגיע אליהם ללא הרס של כלל הצנרת בבית. בנוסף, במקרים מסוימים, ישנם מעין רובוטים קטנים בהם איש המקצוע ישתמש, על מנת להשיג מידע נוסף על הנזילה בצנרת ובניקוז.

השלב השני- איתור הנזילה

עליות איתור הנזילה

עלויות איתור הנזילה, יכולות להשתנות כתלות בכלים בהם משתמש איש המקצוע בכדי לאתר את הנזילה ובמורכבות העבודה לה נזקק איש המקצוע על מנת לאתר ולטפל בנזילה. באופן כללי, ניתן לומר כי טווח המחירים יכול לנוע בין 1,400 ל- 2,600 ש"ח, כתלות באמצעי האיתור בהם נעשה שימוש.

 

לסיכום

כאמור, במקרה בו אתם חושדים כי ישנה נזילה בבית, אל תחכו וצרו קשר עם אינסטלטור מוסמך בהקדם האפשרי, על מנת לטפל בבעיה במהירות וביעילות.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם