כמה עולה טיפול זוגי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמעט ואין זוג שלא נתקל במהלך הזוגיות במשבר כזה או אחר. לרוב, האהבה מוצאת את הדרך לנצח והמשבר חולף מעצמו, אך ישנם מקרים בהם יש צורך לקבל עזרה חיצונית עבור להציל את הקשר עם בן או בת הזוג האהובים שלנו. כיום, טיפולים זוגיים הינם עניין שגרתי עבור זוגות רבים, ותורמים רבות להצלחת הקשר גם במשברים הקשים ביותר. בין אם אתם שואלים את עצמכם האם הגיע הזמן לקבל עזרה מקצועית או שאתם מעוניינים לקבל עצות לזוגיות נכונה בכדי לצלוח משברים עתידיים – טיפול זוגי זה הצעד הנכון.

 

איך יודעים שצריך ללכת לטיפול זוגי?

זוגות רבים חוששים להודות שיש צורך בטיפול זוגי, כיוון שהם רואים בכך הודאה על כך שאינם מצליחים לפתור את משבר הזוגיות שלהם בעצמם. עם זאת, האמת לא הייתה יכולה להיות רחוקה יותר. טיפול זוגי הוא למעשה הבנה שהקשר שלכם מספיק חשוב בשביל שתשקיעו ותתנו מעצמכם כדי להציל אותו ולעזור לו וכדי שתוכלו להבין את עצמכם ואת בן או בת הזוג שלכם טוב יותר ולעבור את המשבר שפוקד אותכם בהצלחה. אורית ארבל, מהמטפלות המובילות בארץ, אף מציעה שירותים לזוגות צעירים לפני חתונה, כדי שיוכלו למנוע את המשברים לפני שבכלל קרו.

כשזה מגיע לשאלה האם צריך ללכת לטיפול זוגי, לרוב ההמלצה היא שאם יש ספק – אין ספק. אם אתם מרגישים קצר בתקשורת או שהקשר כבר לא כמו מה שהיה, כנראה שטיפול זוגי יעזור לכם להתמודד עם הבעיות הללו.

 

אילו סוגי טיפול קיימים?

לרוב, אנשים הניגשים לקבלת טיפול זוגי הינם זוגות נשואים במשבר. כאשר מדובר בזוג אנשים המכירים אחד את השני היטב, אשר הקימו משפחה ביחד ורואים את הצד השני כחלק בלתי נפרד מעצמם, טיפול זוגי הוא כלי מעולה לטפל במשברים בזוגיות.

כמו כן, ישנם מצבים שמומלץ לגשת לטיפול זוגי גם אם עוד לא הגיע משבר כלשהו. זוגות צעירים רבים בוחרים ללכת לפגישות ייעוץ בכדי להבין יותר טוב את עצמם ואת הזוגיות שלהם, ולקבל טיפים להצלחה ולשמירה על בריאות הקשר.

ישנם טיפולים המתמחים במשברי זוגיות נפוצים במיוחד, כמו משברים אחרי לידת ילד ראשון, משברים כלכליים ומשברים בריאותיים.

 

מה חשוב לדעת לפני שהולכים לטיפול זוגי?

הדבר החשוב ביותר לדעת לפני שבוחרים מטפל זוגי הוא לוודא שהאדם אליו אתם הולכים מנוסה בתחום ובעל המלצות. כשזה מגיע לקשר שלכם, תרצו לדעת שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

 

מה טווח המחירים של טיפול זוגי?

התשלום המקובל עבור ייעוץ זוגי אינו קבוע, ומשתנה מאוד בין מטפל למטפל. פרמטרים אשר עשויים להשפיע על המחיר הוא גודל הקליניקה והביקוש של המטפל, מיקום הקליניקה (לרוב, טיפול במרכז יהיה יקר יותר מאשר בפריפריה), ומשך המפגש. במרבית המקרים, עלות של פגישת ייעוץ זוגי נעה סביב 300 – 500 שקלים.

בני זוג

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם