במות הרמה – לשכור או לקנות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בפרויקטים רבים, לרבות בנייה ושיפוצים, עולה צורך להעביר משקלים כבדים בגובה רב ממקום לקום. במות הרמה מהוות פתרון אידיאלי במצבים כאלו. במידה והחלטתם להשתמש בבמות הרמה לפרויקטים מזדמנים או לשימוש קבוע, בוודאי תרצו לדעת האם כדאי לשכור במות הרמה או שאולי דווקא כדאי לקנות.

 

מה הן במות הרמה?

במות הרמה הן למעשה כלי עבודה ייחודי המאפשר להניף לגובה רב ציוד כבד, כמו גם פועלים, ולשנע אותם מנקודה לנקודה. כמו כן, במות ההרמה נבלות זו מזו ברמת האיכות שלהן, במשקלים המיועדים ובתוואי השטח בהן יפעלו. בשנים האחרונות השימוש בבמות הרמה תופס תאוצה בתחומים רבים.

רשויות עירוניות, ענף הגינון, ענפי הבנייה והשיפוצים, כל אלו ועוד רבים אחרים עוברים לשימוש בבמות הרמה. הביקוש הגובר לבמות הרמה נובע בין היתר מהערך המוסף אשר הן מביאות ביחס לחלופות האחרות – רמת בטיחות גבוהה. עבודות בגובה רב עם משקלים כבדים הן בעלות פוטנציאל לתקריות בטיחות קשות, על כן חשוב לתת חשיבות ייחודית לנושא הבטיחות.

 

החלטתי לשלב בפרויקט במת הרמה, מה עליי לעשות?

ובכן, במידה והחלטת שתרצה להיעזר בבמת הרמה בפרויקט הקרוב, עומדות בפניך שתי אפשרויות לשימוש בבמה הרמה. האפשרות הראשונה היא לשכור במת הרמה והאפשרות השנייה היא רכישה שלה.

 

למה כדאי לשכור במת הרמה?

כמו בכל מוצר אשר בוחרים באפשרות ההשכרה על פני רכישה, היתרון המובהק הוא חיסכון בעלויות לטווח הקצר. במידה והפרויקט שבעבורו יש לך צורך לבמת הרמה הוא חד פעמי או לא ממושך במיוחד, כנראה שעדיף לשכור במת הרמה. כמו כן, בהשכרה עלויות התחזוקה משולמות על ידי העסק ממנו תשכור את במת ההרמה, ובנוסף, בהתאם להסכם במקרה של בלאי או תקלה, בעל העסק אמור לשאת בהוצאות.

 

למה כדאי לקנות במות הרמה?

במידה ונראה לך שהצורך שלך בבמות הרמה יהיה ממושך וקבוע, כנראה שהאפשרות המתאימה לך היא רכישה של במת הרמה. אמנם המחיר אותו יש לשלם בטווח הקצר יהיה גבוה יותר ביחס להשכרה, אך כאמור במידה וצפוי לך שימוש ממושך ונרחב, כנראה שישתלם יותר לרכוש.

בנוסף, מעבר לאפשרות של רכישת במות השכרה חדשות לחלוטין, קיימת אפשרות לרכישת במות הרמה מיד שנייה באיכות מעולה ובמחירים נמוכים יותר מקנייה של אותו המוצר מיד ראשונה.

 

כל מקרה מתאים לגופו

למען האמת, לשאלה האם כדאי לקנות או לשכור במות הרמה אין תשובה חד משמעית. כמו בכל דבר בחיים, התשובה המתאימה תלויה בכל מיני משתנים. לכן במידה והחלטת להיעזר בבמת הרמה צריך לבחון את המקרה לגופו של עניין. במידה ונראה לך שיידרש שימוש חד פעמי או קצר יחסית – כנראה שעדיף לשכור במות הרמה. מצד שני, במידה והצפי הוא לשימוש ממושך ועקבי – ככל הנראה עדיף לרכוש במות הרמה.

במות הרמה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם