כמה עולה להחליף מנעול כספת לדלת כניסה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הביקוש להחלפת מנעול כספת עלה באופן ניכר בתקופה האחרונה. יש הטוענים שהדבר נובע מתוך ניסיונות פריצה (כושלים ברובם) שאירעו לאחרונה במקומות שונים ברחבי הארץ. השיח הער בנושא הוביל אותנו להעלות סדרת מדריכים מקיפה בגינו שתציג בכל פעם מידע רלוונטי אחר שדרוש לגולשים. הפעם, נרכז בפניכם את העלויות של החלפת המנעול החזק בדלת הכניסה לבית. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתשלמו את הסכום ההגון עבור ההליך המבוקש.

 

נעים להכיר – מנעול כספת

חשוב שתכירו תחילה במנעול המדובר, רגע לפני שנציג את העלויות העדכניות שלו. נציין שמדובר במנעול העליון של הדלת שמותקן בנוסף למנעול הבסיסי. השם של המנעול נובע מהשימוש המקורי שלו. שכן, הוא משמש כנעילה מסיבית לכספות, כך שקשה מאוד לפרוץ אותו. אפילו מנעולנים שיגיעו לביתכם, עשויים למצוא את עצמם חסרי אונים לנוכח המנעול המורכב. שכן, הפריצה שלו מצריכה זמן רב וסבלנות.

מנעול בטוח

העלויות של התקנת מנעול אינן קבועות

הגיע הזמן לגלות שהעלויות של התקנת מנעול כספת לדלת משתנות ממקרה אחד לאחר. שכן, אלה נקבעות בהתאם לסוג המנעול הנבחר, כאשר יש 4 דגמים של מנעולים נפוצים:

  • מנעול כספת סיקורם ומנעול כספת ג'ואל: מנעולים משוכללים תוצרת איטליה
  • מנעול דדבולט: מנעול יוקרתי שכולל צילינדר
  • מנעול כספת סיני: מנעול שנחשב לזול יחסית

אתם יכולים לבצע רכישה מקדימה של המנעול הנבחר ולשלם על הליך ההחלפה בלבד, שיתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך.

 

המחיר הממוצע להחלפת מנעול כספת

העלויות שתשלמו על החלפת מנעול כספת צפויות לנוע בין 350 ל – 650 ₪. כאמור, המחיר הסופי ייקבע על ידי בעל המקצוע, לאחר שזה יבדוק את המורכבות שבהתקנת המנעול שבחרתם. חשוב לציין שהתשלום על מנעול דדבולט שנחשב לאיכותי ביותר מבין מנעולי הכספת שהוצגו לעיל הוא היקר ביותר. שכן, מדובר בטווח מחירים שנע בין 850 ל – 950 ₪ (התשלום כולל את המנעול, כך שלא תצטרכו לרכוש אותו בנפרד).

 

פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר – המקצועיות

כידוע, הצעות המחיר שמתקבלות מצד בעלי המקצוע שעוסקים בהחלפת מנעולים עשויות להשתנות בהתאם לניסיון שלהם בתחום. זו העת לציין בפניכם שאתם צפויים לשלם מעט יותר למנעולנים שנחשבים לשם דבר בתחום. שכן, אלה יבקשו סכומי כסף גבוהים יחסית, אך הם גם יעניקו תמורה שווה. נמליץ לבחור במנעולנים אלה, משום שהם מקנים ביטחון אישי. הם יאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שהמנעול הותקן על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

העלויות של החלפת מנעול כספת לדלת משתנות בהתאם לסוג המנעול הנבחר והמקצועיות של נותן השירות. כעת אתם יודעים מהו טווח המחירים העדכני שתצטרכו לשלם, כך שנותר לכם רק לבצע בחירה נכונה שלא נובעת משיקולי הוצאות, אלא מאיכות המנעול והשירות המקצועי. נאחל כעת שתחוו ביטחון בביתכם ושלא תדעו עוד פריצות.

מנעול כספת בדלת הכניסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם