כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ואיפה כדאי לעשות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביטוח נסיעות הוא חובה – בין אם אתם טסים לחופשה משפחתית, לטיול שופינג באירופה ובטח אם אתם מתכננים את "הטיול הגדול" באסיה או בדרום אמריקה. בכל יציאה מהארץ, אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות על מנת לשמור על הביטחון והשלווה הנפשית שלכם.

יחד עם זאת, נסיעה לחו"ל עלולה להיות יקרה – ואתם, חסכנים שכמוכם, רוצים לדעת כמה יעלה ביטוח נסיעות לחו"ל וכמה אחוזים העלות הזו תיקח מעלות הנסיעה הכללית שלכם. זו הסיבה שכתבנו בשבילכם את המאמר הזה – שיחשוף כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל, ואיפה הכי כדאי לעשות אותו.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל נקבע בצורה מודולרית. הביטוח כולל כמה סעיפים שהם חובה – כגון כיסוי להוצאות רפואיות וחילוץ. יש עוד כל מיני סעיפים שהם אינם בגדר חובה, אך הם מומלצים מאוד – כגון ביטוח לכיסוי במקרה של אבידות, עיכובים או ביטולים. פרמטרים נוספים אשר ישפיעו על עלות הביטוח הינם גיל המבוטח, יעד הנסיעה, מספר הימים בהם תשהו בחול ועוד.

בנוסף לכל אלו, קיימות הרחבות נוספות לפוליסה הבסיסית שיכולות להשפיע על מחיר הביטוח שלכם. לדוגמא, אם אתם מתכננים פעילות ספורטיבית או אתגרית כגון רפטינג, סקי, בנג'י. זכרו  כי הסיכוי להיפצע במהלך פעילות מהסוג הזה הוא גבוה בהרבה מאשר בחופשה רגילה. הרחבה נוספת של הכיסוי תהיה במקרה שהמבוטח לוקה בבעיה רפואית כלשהי, או שהוא מתכנן לטוס עם ציוד יקר ערך כמו מחשב נייד או כלי נגינה יקר במיוחד.

רעיון ביטוח נסיעות

מישורים – ביטוח לחו"ל עם המומחים

מחפשים חברת ביטוח אמינה לעשות דרכה את ביטוח נסיעות לחו"ל? אנחנו ממליצים על "מישורים". מישורים היא חברת ביטוח בוטיק, המספקת שירותים ללקוחות פרטיים וחברות מכל קצוות הארץ ומכל התחומים. במישורים, ידאגו כי לכם לביטוח נסיעות שיכסה אתכם בצורה הטובה ביותר, ובמחיר הטוב ביותר – ויתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מישורים פיתחה את מערכת Mytravel המהפכנית, המשווה בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל ובכך עוזרת לכם לבחור את הכיסוי המתאים ביותר עבורכם מבין החברות המובילות בישראל.

 

למה לבחור במישורים?

יש כמה סיבות טובות לבחור בחברת הביטוח מישורים: כשהשירות והיחס האישי הם הדברים בהם אנחנו מתגאים מאוד. אצלנו, אתם לא עוד לקוחות – אלא בני בית של ממש. הסיבה לכך שאנחנו חברה פרטית, לא בבעלות חברת ביטוח – ועל כן אנחנו בזמינות מלאה ללקוח ועובדים רק עבורו.

בנוסף, זכינו להיות ברשימה של משרד הכלכלה, שבחנה את סוכנות הביטוח האובייקטיביות בישראל – שם, אנחנו נמצאים בטופ 6%!

אם אתם רוצים לקרוא עוד ולהכיר אותנו ואת החזון שלכם, אתם יותר ממוזמנים להיכנס לאתר המושקע שלנו. אגב, אם תיכנסו לעמוד "ביטוח נסיעות", תוכלו לגלות את מחשבון ביטוח הנסיעות שלנו, שגם יעזור לכם לגלות במדויק כמה יעלה לכם ביטוח נסיעות לתאריכים וליעד שלכם: https://www.mishorim-ins.co.il

סוכן ביטוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם