כמה עולים סוגים שונים של משאבות חלב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מזל טוב על הבייבי החדש שנולד לך! אם את מניקה, הצורך שלך בשימוש במשאבת חלב יתעורר יחד עם התפתחות התינוק שלך. לפני שאת רוכשת משאבת חלב, כדאי להכיר אלו אפשרויות קיימות עבורך בשוק, בכדי שתמצאי את זו שהכי תתאים לך.

 

משאבה תעשה לכן את החיים ליותר קלים

הנקה היא חוויה מדהימה שמחברת בינך לבין התינוק שלך, ובוודאי תזכרי אותה במשך כל חייך. לצד זאת, מדובר בפעולה שדורשת זמן רב מהיום שלך. ככל שתינוקך יגדל, זמן ההנקה עלול להתארך בגלל הצורך שלו בכמות גדולה יותר של חלב. הדבר יכול להוות אתגר משמעותי במיוחד לנשים אשר חוזרות לעבוד לאחר מספר חודשי חופשת לידה. למזלך, כיום קיימות משאבות חלב שמאפשרות לך להיות חופשיה יותר ופחות מוגבלת על ידי פעולת ההנקה. משאבת חלב מאפשרת לך לשאוב מראש כמות חלב לתינוקך, כך שהוא יוכל לאכול גם כשאינך פנויה להניק אותו. בדרך זו, גם בן זוגך יוכל להיות אחראי על ההאכלה וליצור קשר מיוחד בעצמו עם התינוק שלכם.

 

טווח המחירים למשאבות חלב הוא גדול במיוחד

כיום, קיימות בשוק משאבות חלב מסוגים שונים. ראשית, תוכלי לבחור בין משאבות ידניות לבין משאבות חשמליות. משאבות ידניות יעלו מאות בודדות של שקלים, ומשאבות חשמליות יעלו בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים בודדים. ההבדל בין המחירים נובע מאיכות המותג, החומרים מהם עשויה המשאבה ואלמנטים נוספים כמו גודל המשאבה. כך, ישנן משאבות גדולות וישנן קומפקטיות יותר שנועדו לשמש אותך גם מחוץ לבית. אן כך, כל אחת תוכל למצוא בקלות את סוג המשאבה שיתאים לכיס שלה.

 

כיצד לבחור את המשאבה שתתאים לך באופן המיטבי?

כדי לבחור משאבת חלב ממנה תהיי הכי מרוצה, כדאי לך לחשוב באלו מקרים תרצי להשתמש בה. ישנן נשים שמעדיפות לשאוב חלב בפרטיות בבית, לעומת כאלו שמעוניינות לנצל כל זמן שיש להן לשאיבה ולכן ירצו לשאוב גם בזמן העבודה. ישנן נשים שמעוניינות לשאוב חלב באופן יום יומי, לעומת כאלו שמעדיפות לשאוב חלב רק במקרים מיוחדים בהם מישהו אחר שומר על תינוקן. אחרי שתחליטי מתי משאבת חלב תהיה הכי שימושית עבורך, תוכלי לגשת לבחירת משאבה שתתאים באופן המיטבי לצרכיך. לדוגמה, אם את מעוניינת למשל לשאוב חלב בזמן העבודה, לא מומלץ לבחור במשאבה גדולה שעושה רעש רב. בדרך זו, תוכלי גם לקבוע מה המחיר ששווה מבחינתך להשקיע ברכישת משאבה, לפי תדירות השימוש שאת צופה שתעשי בה.

 

כדאי להתייעץ עם חברות

אין צורך לחשוש משיתוף חברותייך בהתלבטות שלך בנוגע לרכישת משאבת חלב. מדובר בסוגיה שמעסיקה נשים רבות, וככל שתתייעצי עם יותר חברות כך תוכלי לשמוע יותר עצות שיסייעו לך בבחירה. כדאי לשאול חברות שהתנסו במשאבות חלב שונות מה היתרונות ומה החסרונות שמצאו במשאבה שרכשו. כך, תוכלי לקבל תמונה שלמה ככל האפשר של האפשרויות שבפניך. בסופו של דבר, בדיקה מקיפה של הנושא תאפשר לך להיות מרוצה באופן המקסימלי מהמשאבה שתרכשי, ולשדרג את איכות החיים שלך לרמה הגבוהה ביותר.

כוס חלב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם