כמה עולים כלי עבודה לבית ואילו חובה שיהיה לך?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשעוברים לגור לבד בפעם הראשונה, או כשמתחילים לגור עם בן או בת זוג, תמיד עולה השאלה – אילו כלי עבודה צריך שיהיה בבית וכמה הם עולים? האם צריך להשקיע אלפי שקלים בארגז כלים מושלם או שאפשר להסתפק בכמה מברגים וקצת סלוטייפ? בואו ננסה לעשות קצת סדר בבלגן.

 

איזה כלי עבודה אנחנו צריכים בבית?

קודם כל, צריך לזכור שתמיד אפשר להתחיל עם הבסיס ולאט לאט לצבור עוד ועוד כלים לפי הצורך. אין טעם לרוץ ולקנות את כל החנות כבר ביום הראשון. אז מה כן חובה שיהיה? ובכן, קודם כל ארגז כלים בסיסי שיכלול פטיש, מברג פיליפס ומברג שטוח, פלייר, מפתח אנגלי מתכוונן וסרט מדידה. את הארגז הזה אפשר למצוא ברוב חנויות כלי העבודה והבית במחיר של בין 100 ל-200 שקל.

בנוסף, מאוד שימושי שיהיו בבית מקדחה/מברגה חשמלית, במיוחד אם מתכננים לתלות הרבה דברים על הקירות כמו מדפים, וילונות, תמונות וכו'. מקדחה בסיסית אפשר כבר למצוא ב-200-300 שקל. עוד כלים שימושיים שכדאי שיהיו בבית הם מסור יד (אידיאלי לניסור עץ), פלס (חשוב מאוד לתליית מדפים ותמונות), מברשות צבע בגדלים שונים ומיני כלים נוספים כמו מספריים, סכין יפנית, דבק, נייר זכוכית ועוד. את כל אלה ניתן לרכוש בכמה עשרות או מאות בודדות של שקלים לכל פריט.

כלים בבית

למקצוענים – כלי עבודה חשמליים

כשמדברים על כלי עבודה חשמליים, יש הרבה מה להגיד. בראש ובראשונה, הם חוסכים המון זמן ומאמץ. קחו למשל מברגה חשמלית – במקום להתעסק עם מברג ידני ולסובב אותו שוב ושוב, פשוט לוחצים על ההדק והיא עושה את העבודה בשבילכם תוך שניות ספורות.

אותו הדבר עם מסור חשמלי, משחזת זווית, מלטשת או אפילו מסור שרשרת – כולם מייעלים את העבודה בצורה משמעותית. כמובן שצריך לזכור שכלים חשמליים בדרך כלל יקרים יותר מהאחים הידניים שלהם ודורשים גם תחזוקה קבועה והחלפה של חלקים מתכלים כמו להבים, ראשי קידוח וכו'. אבל עבור מי שמתכנן לעשות שימוש תדיר בכלי העבודה שלו, ההשקעה משתלמת.

 

ומה עם כלי עבודה לגינה?

הכלים הבסיסיים ביותר הם כמובן את מגרפה ומעדר, שישמשו אתכם לחפירה, ניכוש, הפיכת האדמה ועוד. אבל יש עוד המון כלים שימושיים כמו מזמרה לגיזום ענפים ומגוון קילשונים וכפות שתילה למשימות עדינות יותר. כמו כן, יש גם כמה מכשירים חשמליים ומכאניים שימושיים כמו חרמש לכיסוח דשא, גוזם גדר חיה, ואפילו מפוח עלים שחוסך עבודת טאטוא קשה.

 

לסיכום

ובכן, ישנם מגוון כלים במגוון מחירים ופונקציות. ההמלצה שלנו היא להתחיל עם ארגז כלים בסיסי במחיר של עד 200 שקל ואולי להוסיף לזה מקדחה במחיר דומה. ככה, בהשקעה ראשונית של 400-500 שקל תוכלו כבר לכסות את רוב הצרכים הביתיים הבסיסיים. עם הזמן, תוכלו בהדרגה להרחיב את ארסנל הכלים שלכם על פי הצורך והתקציב.

כלי גינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם