כמה עולות טבעות יהלום יוקרתיות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טבעות יהלום: הקלאסיקה של הפנטזיה הנשית, כמתנה ליום הולדת או להצעת נישואין- היהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה.

 

מהן טבעות יהלום יוקרתיות?

טבעות יהלומים יוקרתיות הן טבעות מיהלומים אמיתיים ממתכות יקרות, לרוב זהב וזהב לבן. מה שמבדיל בין טבעות רגילות לטבעות יוקרתיות הן רמת הביצוע של הצורף, החומרים היקרים, גודל ואיכות היהלום וגם לפעמים המותג.

טבעות יוקרה הן טבעות שנועדו לאירועים מיוחדים, מדובר בתכשיט שקונים פעם אחת לכל החיים ומרוב שהוא איכותי כנראה שלא תצטרכו להחליף אותו אף פעם. לכן כשמדובר בטבעות נישואים ואירוסין לרוב משקיעים בתכשיטי יוקרה. טבעות יוקרה הן טבעות איכותיות, עמידות ומפוארות.

טבעות יהלום

כיצד תזהו טבעות איכותיות?

כמו שצויין למעלה טבעת יהלום איכותית נמדדת לא רק בחומרים שממנה היא עשוייה אלא בעיקר באיכות הכנת הטבעת. צורפות איכותית מתבטאת ברמת שיבוץ, במראה המתכת הסופי, בבית האבן ובהחזקה של היהלום, בהתאמה לגודל של האצבע ובצורה של הטבעת.
חשוב לוודא שאתם משקיעים במקום איכותי כדי שתדעו שהחומרים אמינים ואכן מדובר בזהב ויהלומים אמיתיים וגם כדי שתוכלו לסמוך על כך שהטבעת תחזיק לאורך זמן ושיש עם מי לדבר במידה והיא נפגמת. החשש הכי גדול בטבעות יהלומים הם שהאבן תשתחרר מהשיבוץ ותיפול ולכן חשוב להשקיע גם באיכות הצורפות כדי לא לאבד את ההשקעה הכספית של החומרים על עבודה רעועה.

 

כמה עולה טבעת יהלום?

טבעות יהלומים יכולות לנוע מאלפי שקלים בודדים ועד לעשרות וגם מאות אלפי שקלים. החלק היקר ביותר בטבעת הוא היהלום והוא לרוב זה שיקבע את מחיר הטבעת. המדדים שקובעים את מחירו של היהלום הם הקראט, הגודל, החיתוך ורמת הדיוק בחיתוך, הגיוונים והצבע (במידה ויש) ובמקור היהלום. קיימים סוגים שונים של יהלומים שמעלים את ערכו וההבדל העיקרי הוא בין יהלום טבעי ליהלום מלאכותי.

יהלום טבעי הוא יהלום שנכרה מהטבע ויהלום מלאכותי נוצר בתנאי מעבדה. יהלומי מעבדה הם זולים יותר מיהלומים טבעים עקב התהליך המקוצר שחוסך גם זמן וגם משאבים בהשגת היהלום. דבר נוסף שמשפיע על המחיר של היהלום הוא הגיוונים שבו, קיימים יהלומים נדירים שקיימים בהם זיהומים וגיוונים של חומרים נוספים שהתערבבו בתהליך ההיווצרות של היהלום והעניקו לו צבע מיוחד או כתמים של צבע אחר.

 

לסיכום-

טבעת יהלום יוקרתית היא טבעת ממתכות יקרות ומיהלומים מרשימים. הטבעות לרוב יהיו עשויות מזהב אמיתי ומיהלומים איכותיים והן ינועו במחיר בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים. טבעת איכותית תהיה עשויה מחומרים טהורים ואצל צורפים ידועים.

תזהו טבעת איכותית בזכות רמת הצורפות שתתבטא גם במראה הסופי וגם בעמידות של הטבעת לטווח הרחוק. שיבוץ איכותי הוא שיבוץ יציב שמחזיק את היהלום בצורה הדוקה. טבעת יהלום יוקרתית היא השקעה נקודתית בתכשיט לכל החיים.

טבעות יהלום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם