כמה עולה תמונות לבית מסוגים שונים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא צריך להיות מעצב פנים בשביל לדעת שתליית תמונות על גבי הקירות, מביאה לתוספת חיונית של אור, צבע ואופי לבית. זו הסיבה שרבים מאתנו תרים אחר תמונות מסוגים שונים שיאפשרו לנו להפוך את הבית למקום חמים, נעים ומעוצב. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שרוצים לקנות תמונות בהתאם לתקציב שהוגדר מראש. הישארו כאן ותכירו את העלויות של תמונות מסוגים שונים. 

 

סט תמונות קנבס גדולות במיוחד

בחרנו להציג תחילה את תמונות הקנבס הגדולות והמרשימות שיהפכו כל קיר פשוט למושלם. הן מגיעות בשלל גדלים וצבעים וניתן לתלות אותם בחללים שונים של הבית, לדוגמא:

  • סלון
  • חדר שינה
  • פינת אוכל ועוד

בירור שערכנו בנושא העלה שהמחירים משתנים בהתאם לגודל התמונה. מי שיבחרו בתמונה מחולקת בגודל S יצטרכו לשלם כ – 700 ₪. תמונה בגודל M תעלה כ – 900 ₪ ותמונה עצומה שתעניק מראה מרהיב תעלה כ – 1,200 ₪.

תמונות קנבס

תמונת קנבס "ואהבת"

הגענו במקרה לתמונת קנבס עם הדפסי "ואהבת" במהלך החיפושים שערכנו אחר תמונות מסוגים שונים. היה ברור לנו שתמונה זו תיכנס למדריך, משום שהיא תופסת את העין ומעבירה אנרגיה חיובית לכל חלל. נציין שניתן לעצב את התמונה בהתאם לסגנון העיצוב הדרוש לכם, כאשר יתאפשר לכם לבחור בין תמונת קנבס ממסוגרת או שלא. המחיר המינימלי שתשלמו על תמונה בגודל 50X70 הוא 150 ₪.

המחיר צפוי לעלות במידה ותבחרו בתמונה גדולה יותר. כך שתמונה בגודל 80X120 לצורך הדוגמא, תעלה 600 ₪. תוכלו להשיג את התמונה הזו ואחרות באתר של ollacasa שמרכז מגוון עצום של תמונות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

תמונה מודפסת על זכוכית

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בתמונות מסוגים שונים, מבלי לציין את תמונות הזכוכית שהפכו לשם דבר בתחום העיצוב. גילינו להפתעתנו שיש הנחות משמעותיות בימים אלו על תמונות מסוג זה. כך שתמונת זכוכית מעוצבת עם עץ שלכת ועלים צבעוניים, צפויה לעלות בסביבות ה – 339 ₪ לפני הנחה. תמונה גדולה יותר שכוללת הדפס ציור של בנקסי (אומן בינלאומי מוכר) תעלה לכם כ – 429 ₪.

 

סט תמונות גיאומטרי

סט התמונות הפך להיות לטרנד חם בשנים האחרונות. רבים מאתנו בוחרים שלא להרכיב את הסט באופן עצמאי, אלא לבחור בסט קיים. לכן, החלטנו להציג בפניכם את העלות של סט שכזה, בידיעה שכנראה תרצו לקנות אותו בקרוב. בחרנו בסט גיאומטרי שכולל שושנים בגווני פסטל. העלות של תמונה בגודל 50X70 תהיה 150 ₪ ואם תרצו תמונה גדולה יותר או חיפוי זכוכית, תצטרכו להוסיף תשלום בהתאם לבחירתכם.

 

לסיום

עד כאן העלויות של תמונות מסוגים שונים לבית. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע וברור לכם כמה תצטרכו לשלם, כדי להביא צבעוניות וחיים לקירות ביתכם. נאחל כעת שתבחרו בתמונה המתאימה ביותר ולא רק לכיס שלכם, אלא גם לעיצוב הכללי שקיים בבית.

תמונות הבית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם