כמה עולה קרטונים למעבר דירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעבר לדירה חדשה זה הליך שמצריך היכרות עם כל מיני פרטים קטנים. מי שקראו את המדריכים הקודמים שהעלינו בנושא, יוכלו להעיד כי הפרטים הללו מאפשרים לכל אחד לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר. במדריך הנוכחי בחרנו להציג בפניכם את העלויות של קרטונים שיאפשרו לכם לבצע את המעבר באופן בטיחותי ונוח. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה החיונית בנושא.

 

רגע, למה צריך בכלל לקנות קרטונים למעבר דירה?

הפסקה הנוכחית פונה אל מי שלא קראו את המדריכים הקודמים שלנו. שכן, ציינו אז את החשיבות שבבחירת קרטונים חדשים. נציין בתור התחלה שמי שהשתמשו בעבר בארגזים מסוג אחר (אנחנו קוראים להם ארגזי יד שנייה שנאספו מהרחוב), יוכלו להעיד שזו לא הדרך האופטימלית. שכן, מדובר בארגזים עם בלאי שעשויים להיקרע ולהביא לנפילה של תכולתם אל הרצפה – מצב שראוי להימנע ממנו. בחירה בארגזים חדשים תאפשר לכם להיות בטוחה בכך שהפריטים שלכם שמורים היטב.

קופסאות מעבר

תכירו את סוגי הקרטונים הנפוצים ביותר

ערכנו בירור בכמה אתרים שמציעים קרטונים חדשים למעבר דירה וגילינו שיש 3 סוגי קרטונים נפוצים שאתם צריכים להכיר בהם מקרוב:

  1. קרטון חד גלי קטן (40)
  2. קרטון חד גלי בינוני (50)
  3. קרטון חד גלי גדול (60)

נציין כי המספרים שמופיעים לצד כל קרטון נוגעים לנפח ולא לעלות. אנו סבורים כי אתם שואלים את עצמכם כעת כמה עולה קרטונים למעבר דירה? אם כך, קראו את הפסקה הבאה ותגלו את העלויות המשוערות.

 

כמה תשלמו על קרטון חד גלי?

העלויות של קרטון חד גלי נעות בין 5.80 ₪ ל – 6.80 ₪. נציין כי המחיר משתנה בהתאם לגודל. בנוסף לכך, עליכם לדעת כי המחירים של קרטונים מסוג זה עשויים להשתנות מחנות אחת לאחרת (לכל חנות יש את האפשרות לבחור את התמחור המתאים לה). חשוב שתדעו זאת, כדי שתכינו את הכיס מראש לקראת הרכישה.

קופסאות מעבר

יש עוד קרטונים – הנה העלויות שלהם

אם יש לכם בבית מסמכים חשובים וקלסרים שאתם רוצים לשמור עליהם בקרטונים נפרדים, כדאי שתדעו כי אתם יכולים לבצע רכישה של קרטון ארכיב שמיועד לציוד משרדי. קרטון מסוג זה מגיע בגודל אחד והוא צפוי לעלות לכם בסביבות ה – 6.80 ₪ ליחידה. אם תרצו לסדר את הבגדים שלכם באופן מסודר בתוך קרטון, כדאי שתדעו שיש קרטון ייעודי לתליית בגדים שיקל עליכם בהקשר זה. העלות שלו היא 45 ₪ נכון לרגע כתיבת מילים אלו.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את החשיבות שבבחירת קרטונים יד ראשונה. כעת אתם יודעים כי עליכם להשתמש בקרטונים חדשים בלבד, כדי שתוכלו להבטיח שההובלה תתבצע על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בשלב זה שתבחרו בקרטונים איכותיים ובמחיר שתואם לזה שצוין בפניכם לעיל, כדי שתשמרו על הכיס שלכם.

קופסאות מעבר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם