כמה עולה קניית דירת 3 חדרים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם משלמים שכירות כבר הרבה יותר מידי שנים? מרגישים שעכשיו המצב הכלכלי שלכם יותר טוב ואתם רוצים לראות איך תוכלו להתקדם והאם קניית דירה שיש בה שלושה חדרים יכולה להתאים לכם? אם כך, ברור מדוע אתם בדילמה ותוהים: כמה זה עולה ואיך עומדים בהוצאה הכלכלית?

 

מה יכול להשפיע על המחיר?

בבואנו לנסות לענות על השאלה כמה עולה קניית דירה עם שלושה חדרים, חשוב להבין שיש מגוון אדיר של אפשרויות שביניהן ניתן לבחור. יתרה מכך, יש גם הרבה גורמים שיוכלו להשפיע על המחיר, כך שקשה לענות על השאלה הזאת באופן כללי. הגורמים שיוכלו להשפיע על עלות קניית הדירה יכולים להיות שונים ומגוונים, כמו למשל:

  • האם זו דירה שיש לה גם חלק חיצוני כמו מרפסת או גינה?
  • האם זו דירה חדשה מהקבלן?
  • האם זו דירה יד שניה?
  • איפה הדירה נמצאת?
  • האם הדירה כוללת נוף?
  • האם יש אבזור מיוחד בבניין כמו: חניה פרטית, מעלית, מחסן ועוד?

 

כל הגורמים האלה יכולים להשפיע בצורה משמעותית ביותר על השאלה כמה תשלמו על דירת שלושה חדרים. אם, למשל, תנסו לעשות השוואה בין דירת שלושה חדרים בעפולה ובין דירת שלושה חדרים בתל אביב, אתם תראו שזה הבדל של שמים וארץ במחיר.

 

איך משלמים על הדירה?

אין ספק שאפילו אם אתם אנשים צעירים שעובדים כבר לא מעט שנים, ואפילו אם ההורים יכולים לעזור לכם לקנות דירת קטנה, זה עדיין לא אומר שלא תצטרכו לפנות אל הבנק. האמת היא, שברוב המקרים אנשים צעירים צריכים לפנות אל הבנק ולבקש משכנתא, פשוט כי מחירי הנדל"ן בישראל מאוד גבוהים.

החדשות הטובות הן שאם יש לכם הון עצמי מכובד ואם יש לכם תלושי שכר שתוכלו להציג בפני הבנק וערבונות שונים, הרי שכנראה שתקבלו תשובה חיובית על הבקשה שלכם.

 

באיזה מסלול משכנתא כדאי לכם לבחור?

זו עוד שאלה משמעותית ביותר שלא באמת קל לענות עליה. היום יש אינספור מסלולי משכנתא שביניהם תוכלו לבחור ולכן ברור מדוע יהיה לכם קשה לקבל לבד את ההחלטה החשובה הזאת. האם כל מסלול משכנתא יהיה משתלם כמו מסלולים אחרים? התשובה היא כמובן לא.

בנוסף, אם תתחילו לנסות לקרוא בעצמכם את המידע על כל מסלולי המשכנתא, אתם תראו שמדובר על לא מעט פרטים שעלולים להיות מבלבלים. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות לקבלת שירותי ייעוץ משכנתא, כי זה בדיוק מה שיעזור לכם לחסוך לא מעט כסף בעתיד.

הגיע הזמן להבין שאפילו אם צריך לשלם על שירותי ייעוץ משכנתא לא מעט כסף, זה משתלם ביותר. מה שכן, הקפידו לבחור את היועצים הכי טובים ומנוסים שיש כי כך תדעו שאתם במקום הנכון ושיש מי שבאמת אכפת לו מהאינטרסים שלכם.

דירה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם