כמה עולה משקפת שחייה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משקפות שחייה הן פריט חיוני עבור כל מי שרוצה לשחות ולצלול בצורה נוחה ובריאה. משקפות שחייה יכולות להגיע במגוון רחב של סגנונות, עיצובים ומחירים, כך שיתאימו לשחיינים בכל הגילאים ובכל רמות המיומנות. במאמר זה נסקור את העלויות של משקפות שחייה, הגורמים שמשפיעים על המחירים שלהן, ומה כדאי לקחת בחשבון בעת רכישתן.

 

משקפות בסיסיות לעומת מתקדמות

הגורם הראשון שישפיע על המחיר של משקפת שחייה הוא הבסיסיות אל מול המקצועיות. אפשר למצוא משקפות שחייה בסיסיות, שמתאימות למתחילים או לאנשים ששוחים בתור בילוי, במחירים נמוכים של כמה עשרות שקלים. משקפות אלה לרוב מגיעות בעיצוב פשוט, עם סיליקון או פלסטיק.

לעומת זאת, משקפות שחייה מקצועיות שמיועדות לשחיינים ולשימוש מותאם יותר יכולות לעלות בין 100 ל-300 שקל, ולפעמים גם יותר. משקפות אלה הן בעלות תכונות מתקדמות יותר, לדוגמה ראייה היקפית מורחבת, הגנה מפני קרני השמש ועוד.

משקפי שחייה

סוג העדשות

סוג העדשות שמשמשות במשקפות שחייה ישפיעו על המחיר שלהן. משקפות סטנדרטיות בעלי עדשות שקופות יעלו עד 100 ₪, בעוד משקפות שחייה איכותיות עם עדשות מיוחדות שלדוגמה מפחיתות סנוור יהיו יקרות יותר, באזור ה-200 ₪ ויותר, בהתאם למותג ולאיכות.

 

עיצוב ותכונות שונות

משקפות שחייה עם תכונות מיוחדות, כמו כאלה עם ריפוד, רצועות מתכוונות או אפילו מרשם משקפיים לשחיינים עם ליקויי ראייה- בהחלט יעלו יותר. אך המון פעמים לעיצוב ולתכונות המיוחדות הללו יהיו יתרונות רבים בעת צלילה ושחייה וכדאי לשקול להשקיע לטווח הארוך.

 

מותג ואיכות המשקפות

כמו בכל תחום אחר, גם כאן המותג והאיכות של המשקפות יגולמו במחיר הסופי. מותגים שידועים בעמידות הגבוהה שלהם ובעיצובים החדשניים והמתוחכמים שלהם יהיו בדרך כלל במחיר גבוה יותר, אך מדובר בהשקעה משתלמת!

משקפי שחייה

התאמה אישית

משקפות שחייה מותאמות אישית בעיצוב ובגודל שלהן או כאלה שעוצבו כדי להתאים למטרות ייחודיות כמו שחייה תחרותית או טריאתלון, כנראה יעלו לכם יותר בגלל התכונות המתקדמות שלהן, הפונקציונליות שלהן והעיצוב המותאם אישית שלהן.

 

מקום הרכישה

בכל מקום משקפות שחייה יעלו קצת אחרת. חנויות ספורט פיזיות, חנויות שחייה מיוחדות או חנויות אונליין הן תמיד בעלות מבני תמחור אחרים, מה שמשפיע על העלות הסופית.

 

מה לקחת בחשבון בעת בחירת משקפות שחייה?

כאשר אתם בוחרים משקפת שחייה, חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים מעבר למחיר בלבד. חפשו משקפות בעלות התאמה נוחה, שאטומות מספיק כדי למנוע חדירת מים, ושהן בעלות עיצוב שיתאים לצרכי השחייה שלכם.

 

לסיכום

המחירים של משקפות שחייה משתנים בהתאם לגורמים שונים, אך בסופו של דבר לא מדובר בהוצאה כלכלית אסטרונומית. משקפות אלה הן חשובות והן יכולות לשפר את הביצועים שלכם, להגן על העיניים שלכם ולהפוך את הזמן שלכם במים למהנה. מומלץ לחפש משקפות איכותיות אצל חנות ספורט מקצועית.

משקפי שחייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם