כמה עולה מצלמות אבטחה לעסק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם שהגיע הזמן להתקין מצלמת אבטחה לעסקכם? לפניכם כלל מגוון התכונות והמחירים שיש בשוק וכל מה שאתם צריכים לדעת לפני הרכישה

כיום, הצורך בלנקוט אמצעי אבטחה בסיסיים גדל יותר ויותר. אחת הסיבות המרכזיות היא הקלות והמהירות באמצעותן ניתן לרכוש סקיוריטי מצלמות אבטחה. למרות זאת, אין להקל ראש בביצוע משימה זו וכדאי לבצע חקר מקדים לפני כן. במאמר הבא תמצאו את הכללים הבסיסיים שינחו אתכם על מנת שתצליחו לבחור את המוצר שהכי נכון עבורכם במחיר שהכי יתאים לכם.

 

שליטה מרחוק

חשוב לבדוק איך תוכלו להשתמש ולשלוט במערכת האבטחה שלכם מרחוק. האם המצלמה מתחברת לאפליקציה שמיועדת לטלפון האישי שלכם? האם קיימת תוכנת שליטה שמתאימה למחשב שלכם ?זכרו שאתם מתקינים את המצלמות בכדי שיצלמו את מה שקורה כשאתם לא נמצאים. לכן, תפעול נוח ואיכותי חשוב במיוחד כדי שתוכלו להבין מה קורה בזירה גם כשאתם לא נמצאים בה. יתרה מכך, מומלץ לבחור את מערכת האבטחה בעלת תוכנה ידידותית לרוב המכשירים, כדי שתוכלו להתחבר ממכשיר אחר אם יהיה בכך צורך. הפעולות שניתן לעשות משתנות מתוכנה אחת לאחרת, לכן, שווה לבצע בדיקה של פעולות אלו ולהבין מה מתאים לצורך שלכם. בין התכונות ישנן תכונות כגון, אפשרות לשוחח דרך המצלמה, שליטה בזווית העדשה וכו' – כמובן שככל יש תכונות יותר משוכללות – המחיר עולה בהתאם.

 

התקנה אישית או עצמאית

באפשרותכם, לרכוש באופן עצמאי מצלמה אחת או מערכת שכוללת כ4 מצלמות אבטחה, החבילה תגיע לביתכם (או לאן שתבחרו) ואתם תתקינו באופן עצמאי את המצלמה. טווח מחירי המצלמות יכול להתחיל מ200 ₪ למצלמה הפשוטה ביותר ויכול לעלות עד לאלפי שקלים – תלוי בסוג המצלמה ובתכונות שהיא מציעה. מצד שני, יש את האופציה היקרה יותר, שתזמינו איש מקצוע שיתקין לכם את מערכת מצלמות האבטחה בבית העסק. דבר כזה יכול לעלות לכם החל מ3000 ₪ ומעלה, מחיר זה כולל את ההתקנה עצמה וכמובן את סוג מערכת מצלמות האבטחה שבה תבחרו.

 

כבלים או רשת 

בימים אלו, השוק מורכב מ2 סוגים מרכזיים של מצלמות – מערכת מצלמות המחוברת על ידי כבלים ומערכת מצלמות המתחברת באמצעות הרשת הביתית. כמו שניתן להבין, המצלמות הרשתיות הינן בעלות הטכנולוגיה החדישה ביותר ולפיכך המחיר שלהן הוא הרבה יותר גבוה ממצלמות כבלים. בדרך כלל, מצלמות רשתיות עולות פי שניים יותר יקר ממצלמות כבלים. לפיכך, מצלמות רשתיות עובדות בצורה איכותית והרבה יותר אפקטיבית. יתרה מכך, אם בכל זאת תבחרו במצלמות כבלים, סביר להניח שאם תצטרכו תיקון בעתיד יהיה מאתגר יותר לרכוש את החלקים הדרושים על מנת לבצע חילופים.

לסיכום, רכישת מצלמות אבטחה לבית העסק עלולה להיות הוצאה שגרתית או הוצאה יקרה למדי – הכול תלוי בתנאים הספציפיים אשר מותאמים למקום העבודה שלכם.

 

מצלמה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם