כמה עולה מסיבת רווקים בממוצע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הוזמנו לפני כמה ימים למסיבת רווקים מושקעת במיוחד שהתקיימה בלופט יוקרתי במרכז הארץ. מדובר בהפקה יקרה מאוד, שגרמה לרוב הנוכחים במקום לנסות ולהבין מה העלות שעומדת מאחוריה. אנחנו החלטנו לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולבדוק את הנושא באופן נרחב. אתם מוזמנים לקרוא את השורות הבאות ולגלות את הממצאים שליקטנו לאחר שבדקנו את העלויות מקרוב.

 

העלות מתחלקת ל – 3 חלקים עיקריים

הבירור המעמיק שערכנו, אפשר לנו לגלות שהתשלומים שמועברים למסיבת הרווקים, עוברים אל ספקים שונים. כל אחד מהם מציע מחיר אחר (בהתאם לרמת היוקרה הנבחרת). בשורות הבאות יוצגו המחירים הסטנדרטיים (כלומר, לא אלה שמתאימים לעשירון העליון), כדי שתוכלו לדעת כמה פחות או יותר תצטרכו להוציא. חשוב שתדעו כי אנו לא מתחייבים על המחירים, מכיוון שאלה עשויים להשתנות בהתאם לקריטריונים שונים, למשל:

  • האזור בארץ שבו החגיגה מתקיימת
  • מספר המוזמנים שצפויים להגיע
  • הזמנות נוספות (למשל, הזמנה של אלכוהול, חשפניות ואקססוריז)

אלה בעצם 3 חלקים עיקריים שצפויים לקבוע את המחיר הסופי שתשלמו.

חֲקִירָה

כמה תעלה לכם הזמנה של חשפניות לאירוע?

מי שיבחרו להזמין חשפניות למסיבת רווקים מצומצמת, צפויים לשלם כמה אלפים. לא הצלחנו להשיג סכומים מדויקים. המחיר הממוצע שהגיע לאוזנינו נע בסביבות ה – 5,000 ₪ לאירוע והוא תלוי כמובן במספר הנוכחים במקום ומספר החשפניות שצפויות להגיע. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר שמותאמת למסיבה שלכם, עליכם לפנות אל סוכנות סרג'ו חשפניות בתל אביב.

 

כמה תעלה לכם השכרה של לופט במרכז הארץ?

בחרנו להציג בפניכם את המחיר הממוצע של השכרת לופט במרכז הארץ ולא באזורים אחרים, בגלל שאנו יודעים שרבים בוחרים לערוך את החגיגות באזור מרכזי. נציין כי המחירים שהוצעו לנו היו שונים אחד מהשני. מקום אחד הציע כ – 1,400 ₪ לחגיגה מצומצמת ומקום אחר הציע לנו כ – 2,500 ₪.

לשכור לופט

רוצים לדעת כמה תשלמו על מסיבת הרווקים? זה מה שעליכם לעשות

מי שמקבלים את האחריות על הפקת מסיבת רווקים, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר אינפורמציה שנוגעת לתשלום הכולל. שכן, הם אלה שאחראיים לאסוף את הכסף משאר המשתתפים. רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם טיפ חשוב בהקשר זה.

מדובר בעצם בעריכת שיחות עם 2 ספקים מכל תחום: חלל לחגוג בו את האירוע וסוכנות חשפניות. לאחר שתקבלו הצעות מחיר מדויקות ב – 2 התחומים הללו, אתם תוכלו לבחור בזה המתאים ביותר, ולהציג בפני כל המוזמנים את העלות הכוללת שהם יצטרכו לשאת בה.

 

לסיום

מדריך זה אפשר לכם לדעת כמה תשלמו בממוצע על מסיבת רווקים. עכשיו, אתם יודעים מה הן העלויות הממוצעות, כך שעליכם רק לערוך בירור בנושא ולגבות את הכסף מכל המוזמנים. שכן, זה הזמן להתחיל בהפקת האירוע. נאחל שיהיה בהצלחה!

מפלגה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם