כמה עולה מסגרת והדפסת תמונה באיכות גבוהה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמונות משפחיות, תמונות של הילדים או סתם תמונה שאהבתם. כולנו אוהבים להיזכר ברגעים משמחים או באנשים שאנחנו אוהבים ואין דרך טובה יותר ממסגור של תמונה טובה של אותה אירוע או אדם. אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על איכות התמונה והמסגרת. הינה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם רוכשים מסגרת לתמונה ומדפיסים אותה. 

 

סוגי מסגרות

ישנם סוגים רבים מאוד של מסגרות לתמונות ושל חומרים ולכן כדאי לכם ממש לשבת ולדמיין איך אתם רוצים שהתמונה תראה ואיפה היא אמורה לשבת בחלל הבית. הינה כמה סוגים של מסגרות שיעזרו לכם לפתח את הדמיון שלכם בנושא הזה.

 

קוביית בלוק

קוביה מעץ שמגיעה במגוון של גדלים וצורות. הקובייה יוצרת תחושה תלת מימדית ויכולה להתאים לסוגים שונים של שולחנות מדפים ורהיטים.

 

תמונה קיר

בדרך כלל תמונה גדולה יותר עם נוכחות. לרוב משתמשים במסגרת לקיר כדי לתת כבוד לתמונה שאתם רוצים להדפיס ולגרום לכך שיהיה קשה יותר להתעלם ממנה. זו מסגרת שמתאימה לתמונות עוצמתיות יותר או לתמונות משפחיות שאתם רוצים להסתכל בהם הרבה

 

הדפסה על זכוכית

כשאתם מדפסים על זכוכית, התמונה מקבלת עיצוב מאוד מודרני ומתחדש. כך תוכלו לגרום לבית שלכם להראות טוב יותר וליצור אפקט מאוד מעניין וייחודי. מסגרות מזכוכית מתאימות בדרך כלל גם לשולחנות עץ ולא לשולחנות מזכוכית

 

קנבס

גם בהדפסה על קנבס יש צורך בתמונה גדולה יחסית. הקנבס נותן מראה אומנתי ומקצועי ומתאים בעיקר לתמונות נוי ולציורים ופחות לתמונות משפחתיות

 

סוגי דפים

במידה והחלטתם כבר על המסגרת שאתם רוצים, חשוב שתדעו להבדיל בין סוגי הדפים השונים שעליהם אפשר להדפיס את התמונה. אנחנו מאפשרים להדפיס בניירות ממוחזרים לדוגמה או נייר נטול עץ (כן יש דבר כזה) שנותנים אפקט מעניין ועיצוב נוסף של התמונה.

אנו מזמינים אתכם להתעניין ולהשקיע מחשבה בסוג הדף שתרצו לבחור, כדי שהתמונה תדבר בצורה הטובה ביותר את השפה שאתם רוצים לתת לה. אילו סוגי הדפים הקיימים-

נייר כרומו–  מתאים להדפסה צבעונית בעיקר

נייר נטול עץ– לא מבריק ומתאים למגוון רחב של הדפסות

נייר ממוחזר– נייר אקולוגי שעשוי משאריות של ניירות נטולי עץ

נייר עיתון– נייר דק וקצת פחות עמיד

בריסטול אמריקאי– נייר עבה ועמיד נייר אכותי ובעל שימוש נרחב.

נייר פנינה– נייר מיוחד ויפה מאוד, נוצץ ובעל מראה יוקרתי.

 

מחירים

המחירים שלנו משתנים מאוד בין מוצר למוצר אך הם מותאמים לכל צורך ולכל כיס. באתר שלנו תוכלו להתעמק בכל האפשרויות שהצגנו לכם כאן ולבחור את הבחירה העיצובית ולהתיעץ איתנו בקשר על הדפסת תמונות.

מהצד השני, אנחנו גם נדע להתאים את סוגי החומרים לתמונה שאתם רוצים להדפיס וגם למחיר שעליו חשבתם. מוזמנים לפנות אלינו ונעזור בכל התלבטות.

מסגרת תמונה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם