כמה עולה מזוזה מעוצבת לבית ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יכול להיות שאתם עוברים לבית חדש או שאתם פשוט רוצים להחליף את המזוזות של הבית. מה שכן – אתם רוצים להתחדש! מזוזה הוא חפץ דתי שאנחנו שמים בכניסה של הבית. המזוזה מגנה עלינו מפני רע וזוהי הסיבה למה אנחנו שמים אותה בכניסה לבית – כך שהיא תגן עלינו ועל המשפחה שלנו. אנחנו נדבר על נושא המזוזות יותר לעומק כך שתבינו מהו טווח המחירים ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים מזוזה!

 

מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים מזוזה

כאשר אנו בוחרים מזוזה לביתנו, חשוב לזכור כמה נקודות חשובות. ראשית וראשונה, מזוזה היא לא רק חפץ דקורטיבי, אלא גם חפץ דתי שמביא איתו עמידה למצוות. לכן, חשוב לבחור מזוזה מתאימה שתהיה תקינה. בנוסף, חשוב לבחור במזוזה איכותית שתחזיק לאורך זמן. יש לוודא כי המזוזה עשויה מחומרים איכותיים וגם שההכנה שלה התבצעה באופן תקין.

 

עיצוב המזוזה

עיצוב המזוזה הוא דבר חשוב גם כן. עדיף שהיא תהיה מותאמת לעיצוב הבית וגם לסגנון האדריכלות שלו. זה יוסיף על חווית העיצוב של הבית וגם יציב את המזוזה כדבר משמעותי בעל מעמד חשוב ומיוחד. יש עיצובים שונים ומגוונים למזוזות כך שכל אחד יכול למצוא את המזוזה אשר מתאימה לו.

עיצוב המזוזה

LALA STUDIO

LALA הוא מותג  100% כחול לבן. במותג הזה מוכרים מגוון מוצרים כמו לדוגמה מזוזות, מגשים, קערות, שעוני קיר ועוד… המותג הוא מותג מיוחד אשר יוצר את המוצרים שלו בעבודת יד בסטודיו בבת חפר. הפריטים לבית מעוצבים בסגנון נקי ועדין. בנוסף, יש מגוון פריטים שתוכלו לבקש לעצב כך שיהיו מותאמים אליכם אישית – לפי הצרכים שלכם.

 

מזוזות לבית

כמו שאמרנו קודם לכן, תוכלו למצוא בחברה הזאת מזוזה מעוצבת לכניסה לבית. מזוזה יפות אשר יצרו בעבודה יד וגם בקפידה רבה. המזוזות אלו אשר מוכרים בחברה עשויות מבטון. בטון הוא חומר עמיד אשר מחזיק לאורך זמן כך שלא תצטרכו לדאוג על הנושא הזה. הסגנון של המזוזות הללו הוא סגנון נקי ועדין והבטון מוסיף להן טקסטורה מיוחדת שתוסיף המון אופי לכניסה של הבית שלכם.

 

מזוזה מעוצבת

חברת LALA מציעה את האפשרות לעצב את המזוזה בצורה אישית אשר מותאמת אליכם ולצרכים שלכם. כך תוכלו לבחור את הצבע, את הגודל ותוכלו לקבל את מה שאתם רוצים. תבדקו כי העיצוב של המזוזה מתאים לעיצוב של הבית – כך בעצם לפני שנכנסים לבית שלכם כבר ידעו לאיזה סוג בית נכנסים. את המזוזות הללו לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר!

 

מחירים

אם אתם בוחרים מזוזה מהאתר, המחירים ינועו בין 119 ש״ח לבין 199 ש״ח – שזה יהיה בשביל מזוזה מעוצבת מבטון אפור, לבן או שחור. אם תבחרו לעצב מזוזה שתהיה מותאמת אליכם אישית המחירים ישתנו לפי הבקשות שלכם ולכן, תתייעצו עם המוכרת אשר עובדת בחברה.

 

לסיכום

כאשר אנו שמים מזוזה בכניסה של הבית שלנו אנו בעצם שומרים על עצמנו ועל כל האנשים אשר נמצאים בתוך הבית. חשוב שתבדקו כי המזוזות נוצרו בקפידה וגם כי סגנון העיצוב שלהן מתאים לסגנון שלכם. חברת LALA STUDIO מוכרת מגוון מוצרים וביניהם מזוזות יפות ועדינות אשר נוצרו בעבודת יד 100% תוצרת ישראל. המחירים משתנים בין מזוזה למזוזה ולכן אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר שלהם.

מזוזות לבית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם