כמה עולה לחיות למשפחה ממוצעת בקליפורניה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המחשבה על כמה עולה למשפחה לחיות בקליפורניה, עלתה לכולנו בראש ואכן היא מסקרנת ביותר.  השאלה רלוונטית בעיקר גם עבור הרבים שהיו מעוניינים לעשות רילוקיישן לקליפורניה, לוס אנג'לס. כשאנו חושבים על מחירי המחיה בקליפורניה, שידועה כעיר תיירותית בעלת אתרים מרכזיים ואטרקציות רבות, אפשר לחשוב עליה כעיר יקרה.

למרות זאת, רק מחקר ובדיקה של השוק יבטיחו ידע מהימן ותשובה אמיתית לגבי השאלה המסקרנת הזו. לפניכם כל מה שצריך לדעת על כמה עולה לחיות למשפחה ממוצעת בקליפורניה.

 

הכרות עם האזורים השונים ויוקרם המשתנה בקליפורניה

קליפורניה היא מדינה רחבת היקף, כך שכמו בכל מדינה ואזור אחר בעולם, עלויות המחיה וההכנסות השונות לנפש ולמשפחה – משתנות מאזור לאזור באופן משמעותי. בקליפורניה אזורים מרכזיים רבים השונים באופיים זה מזה באופן ניכר. בבדיקת השוק וההוצאות של משפחה ממוצעת בכל אזור נמצא ממצאים שונים לגמרי, כך שיש לבחון על אזור שלעצמו. הנה האזורים המרכזיים והמוכרים בקליפורניה:

  1. אזור הסיליקון וואלי שמאוכלס כולו בחברות ההייטק המשפיעות ביותר בעולם. המקום זכה לפיתוח אדיר בעשרות השנים האחרונות שהביאו בהתאם לעלייה דרמטית ביוקר המחיה באזור. לכן בהתאם מחיה באזור זה דורשת שכר דירה ומחיה יקרים מהרגיל.
  2. פאלו אלטו במחוז סנטה קלרה שבקליפורניה. האזור מאכלס עובדי חברות והיי טק רבים וכן שם ממוקמת אוניברסיטת סטאנפורד המפורסמת.
  3. לוס אנג'לס שמרוב היותה כה מבוקשת ומרכזית, גם יוקר המחיה והשכירות בה יקר בהתאם. זו העיר המאוכלסת ביותר במערב ארצות הברית, אוכלוסייתה מונה כ-4 מיליון אנשים. העיר מהווה מוקד לאמנים, עסקים ומסחר רחב והוליווד היוקרתית נמצאת בתחומה. כל אלה הופכים את המחיה בה ליקרה בהשוואה לערים אחרות בקליפורניה, עקב הביקוש הגדול והצפיפות בה.

 

ההוצאות הממוצעות למחיה בקליפורניה

בבדיקות המשוות בין המחיה בישראל מול המחיה בקליפורניה, עולים ממצאים מעוניינים ביותר. למעשה, בעוד שרווקים יכולים להרוויח מהמחיה בקליפורניה ולצאת בכל חודש מורווחים – משפחה וזוג עם תינוק, עלולים לצאת בהפסד, תלוי כמובן באזור המחיה והביקוש וההיצע באותו האזור.

לעומת זאת, עדויות מרבים אחרים שחיו בקליפורניה, מעלות כי בעוד ושכר הדיור והבריאות אכן גבוה ביחס לישראל – שאר ההוצאות זולות ונוחות יותר מן ההוצאות בארץ. ניתן להסיק כי העלויות והסיפוק מן עלויות המחיה, משתנים ממשפחה למשפחה ותלויים בכמות הנפשות בה ובמיקום מגוריה.

רבים בוחרים להשקיע באזורים רבים בקליפורניה בגלל הביקוש הרב לשכירת דירה בהם, במקרים כאלה יש לבדוק היטב את השוק ומומלץ לגשת למדריך השקעות בקליפורניה.

 

ההוצאה המרכזית של משפחה ממוצעת בקליפורניה – הדיור

משפחות רבות בקליפורניה מציינות כי שכר דירה, הוא ההוצאה המרכזית שלהן בתחום המחיה. המחירים משתנים באופן משמעותי מאזור לאזור. באזורים המרכזיים והיקרים יותר בקליפורניה כמו הסיליקון וואלי ולוס אנג'לס, תוציא משפחה ממוצעת בין 3000-5000 דולר בחודש על הוצאות דיור, בהתאם למיקום ולמספר החדרים. בסן חוזה לעומת זאת, מציינות משפחות רבות עלויות נמוכות משמעותית מן הסכומים שנקבו בלוס אנג'לס.

בית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם