כמה עולה להפיק מסיבת רווקים לחבר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלויות של מסיבת רווקים יכולות להרקיע לשמים אם לא תבצעו הערכת מחיר מקדימה. המדריך הנוכחי יעשה לכם סדר ויאפשר לכם להכיר בעלויות של כל חלק בהפקה, כדי שתוכלו להכין את הכיס מראש ולגבות מכל אחד מהאורחים סכום סביר.

 

זה הסכום המשוער שתצטרכו לשלם על השכרת מקום

סביר להניח שתרצו לדעת כמה תצטרכו לשלם על המקום שבו תתקיים המסיבה. שכן, זה הקריטריון הראשוני שרבים בודקים, רגע לפני שהם מתחילים בהליך ההפקה. בירור מעמיק שערכנו בנושא גילה לנו שהעלויות משתנות בהתאם להתראה שבה תבקשו לשריין את המקום. אם אתם מעדיפים לסגור את המקום מראש, תצטרכו להכין בסביבות ה – 3,000 ₪ עבור השכרת ווילה גדולה שתכלול בריכה, ג'קוזי, סלון עצום וכל מה שצריך בשביל המסיבה.

אם תארגנו את המסיבה ברגע האחרון, תוכלו לחסוך כ – 600 ₪ בערך ולקבל את אותה הווילה. חשוב לציין שעדיף להימנע מהמתנה שכזו, בגלל שהדבר עשוי לגלות בפניכם שנותרה רק ווילה שלא מתאימה לצרכים שלכם. כך שבסופו של דבר, אתם עשויים להישאר ללא מקום לחגוג בו.

שוכרים מקום

זו העלות על הזמנת חשפניות

סביר להניח שחיכיתם לשמוע את הפרטים העסיסיים על העלויות של חשפניות. שכן, מדובר במידע חסוי בדרך כלל שקשה למצוא אותו ברחבי הרשת. נספר לכם שתצטרכו להכין לפחות 2,000 ₪ כדי להזמין חשפנית לאירוע. חשוב לציין שאם תיצרו קשר עם סוכנות של חשפניות להזמנה  ותתעניינו בהזמנה של חשפנית נוספת, אתם תגלו שהמחיר פשוט יוכפל.

 

חובה להתארגן על כיבוד! זה המחיר שתשלמו כדי לפתוח שולחן

אי אפשר לכתוב מדריך על הפקת מסיבת רווקים מבלי לכתוב על קייטרינג שנחשב גם כן לעניין בסיסי. נאמר כבר עכשיו שהעלויות בקריטריון זה משתנות בהתאם לסוג הקייטרינג שתבחרו. בחירה למשל בקייטרינג צמחוני עשויה לעלות בסביבות ה – 200 ₪ למנה. בעוד בחירה בקייטרינג בשרי, עלולה להגיע ל – 400 ₪ ואף יותר. שימו לב – אנו ממליצים לבדוק מראש את העדפות האוכל של האורחים, כדי שתוכלו להתאים את סוג הקייטרינג לכולם.

לפתוח שולחן

הסכום הכולל שתצטרכו לשלם

וודאי שמתם לב שהעלויות של מסיבת רווקים משתנות בהתאם להעדפות שלכם. עובדה זו גרמה לנו להציג בפניכם כמה אפשרויות, כדי שתוכלו לראות את כל הסכומים האפשריים ולבחור בהוצאה המתאימה לכם ביותר:

  • הזמנה של ווילה ברגע האחרון + חשפנית אחת + קייטרינג צמחוני ל – 10 אנשים = 6,400 ₪
  • הזמנה של ווילה כחצי שנה מראש + 2 חשפניות + קייטרינג בשרי  ל – 10 אנשים = 12,000 ₪

 

השורה התחתונה – זה הזמן להכין את הארנק

עכשיו אתם יודעים מה הסכום המשוער שתשלמו על הפקה של מסיבת רווקים שתערכו לחבר, כך שנותר לכם רק להתחיל לאסוף את הכסף מחברים ולהרים מסיבה בלתי נשכחת, שכולם ידברו עליה בשנים הקרובות.

מסיבת רווקים לחבר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם