כמה עולה הדברה למ"ר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם שאתם רוצים להדביר את הבית החדש לפני שאתם עוברים לגור בו? אתם צודקים. אין שום סיבה לוותר על שירותי הדברה מתקדמים, וכמובן שהדברה לפני הכניסה לבית היא הבחירה הנכונה. כמה זה צריך לעלות ומה ישפיע על המחיר? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מה יכול להשפיע על מחיר ההדברה?

יש כמה גורמים שונים שיכולים להשפיע על השאלה כמה תשלמו על הדבר למ"ר, כמו למשל:

 

  • מאיזו חברת הדברה תזמינו את השירות? לכל חברה יש תעריפים אחרים.
  • איזה סוג של הדברה צריך לבצע? יש הבדל בין העלות של הדברת חרקים ובין הדברות אחרות.
  • על איזה מבנה מדובר? יש הבדל בין הדברה של בית פרטי, מסעדה או בית עסק.
  • לכמה זמן תקבלו אחריות על ההדברה? יש חברות שמציעות מחירים שונים לתקופות שונות של אחריות על ההדברה.
  • סוג חומרי ההדברה? המחיר יכול להשתנות בין הדברה כימית ובין הדברה ירוקה.

 

לכן ברור מדוע כל אחד ישלם מחיר קצת שונה על הדברה למ"ר. מה שבטוח זה שאם חשבתם לרגע להתקשר לחברה שמציעה לכם את המחיר הכי אטרקטיבי שיש רק כי זה זול, כדאי שתחשבו פעמיים. אם ההדברה לא תהיה איכותית אין בכך שום טעם ולכן חשוב יותר לברר שאתם בוחרים במדבירים הכי טובים שיש.

 

למה רק הדברה ירוקה היא הבחירה הנכונה?

בעידן שבו אנחנו חיים הגיע הזמן שכולנו נדע: כבר לא חייבים לעשות רק הדברה כימית. כלומר, אין ויכוח על כך שההדברה הכימית יעילה כי היא כוללת רעלים שונים שקוטלים כל מזיק, אך מצד שני, היא גם מזיקה לסביבה, לבני האדם ולחיות המחמד. לעומת זאת, הדברה ירוקה היא בחירה נהדרת כי מצד אחד היא כן עובדת ומרחיקה את המזיקים, אך מצד שני היא לא מסכנת אותנו ואת הסביבה. זה לא במקרה שהיום עוד ועוד חברות עברו להדברה ירוקה ולכן גם לכם שווה לקחת את האפשרות הזאת בחשבון.

 

האם כדאי לנקות את השטח אחרי ההדברה?

התשובה מורכבת. מצד אחד, ברור שמיד נרצה לנקות את השטח, כי אפילו אם מדובר על חומרי הדברה ירוקה, הם לא נעימים ולא נרצה להיחשף אליהם. מצד שני, יש משמעות להימצאות החומר למשך זמן רב יותר במקום. לכן ההמלצה היא בדרך כלל לא לנקות את השטח ב48 השעות שאחרי ההדברה ובהחלט כדאי לקחת בחשבון את העניין הזה. אם תזמינו שירותי הדברה ומיד תנקו, היעילות לא תהיה אותו הדבר כך שרצוי להחזיק מעמד ולהזמין שירותי ניקיון רק אחרי שהזמן חולף. אתם תראו שאם תזמינו שירותי הדברה מתקדמים ומקצועיים ביותר זה אומנם לא תמיד יהיה זול, אך זה גם לא חייב להיות מאוד יקר ואין ספק שזו הדרך היחידה שתאפשר לכם לחיות בשקט ולדעת שאין לכם מזיקים שונים בבית.

חרקים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם