כמה עולה ביטוח לעסק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלויות של הביטוחים השונים השתנו בתקופה האחרונה באופן ניכר. עובדה זו הובילה אותנו לבחון את הנושא מקרוב, כדי לקבל תמונת מצב עדכנית שתאפשר לדעת מהו טווח המחירים שיוצע לנו עבור ביטוח לעסק החדש שהקמנו. הישארו כאן ותגלו את המסקנות שאליהן הגענו לאורך הדרך, כדי שתוכלו לדעת כמה בערך תצטרכו לשלם מעתה ואילך.

 

גילוי נאות – העלויות משתנות מעסק אחד לאחר

גילינו די מהר שהעלויות של ביטוח לעסק משתנות מאחד לשני. נאמר לנו שיש 4 גורמים שמשפיעים על המחיר הסופי:

  1. האופי של העסק: כל אחד מכם מחזיק בעסק שיש לו סיכון אחר (מבחינת הביטוח) כך שאדם שעובד מהבית, צפוי לשלם סכום אחר מבעל חנות גדולה
  2. היקף הפעילות: נציגי חברת הביטוח יבקשו לדעת מהו היקף הפעילות של העסק שלכם. נסביר שבעלי עסקים שמחזיקים בשטח שעולה על 80 מ"ר צפויים לשלם פרימיה פחותה ביחס לאחרים שמחזיקים במחסני ענק ששטחם עולה על 3,000 מ"ר. שכן, הצעת המחיר על ביטוח המבנה צפויה לעלות בהתאם
  3. מספר העובדים: בעלי עסקים שיש להם עובדים רבים, צפויים לשלם יותר מאשר עסקים שמוגדרים כ"עסק זעיר". שכן, ביטוח חבות המעסיקים משנה את התמונה
  4. בחירת כיסויים: יש באפשרותכם לבחור את הכיסויים שיכללו בפוליסה. הביטוח צפוי להיות יקר יותר, ככל שתוסיפו אליו כיסויים

בעלת עסק והעובד שלה

ועכשיו תכל'ס – כמה תשלמו?

כאמור, אין באפשרותנו להציג בפניכם את הסכום המדויק שתצטרכו להעביר לחברת הביטוח עבור רכישה של ביטוח עסק. אנו יכולים לציין את טווח המחירים הממוצע שיוצע לבעלי עסקים קטנים וגדולים. נסביר שעסק שמאופיין בפעילות בסיסית בלבד, צפוי לשלם בסביבות ה – 1,000 ₪, בעוד עסקים גדולים עשויים לשלם בין 2,000 ל – 3,500 ₪ בשנה עבור הביטוח.

 

חשיבות הרכישה של ביטוח

זו ההזדמנות לציין שתצטרכו לשים את העלות בצד ולשים דגש על המענה שיינתן לכם לאחר רכישת הביטוח. שכן, זה יקנה לכם שקט נפשי וכלכלי לאורך שנים. תהיו בטוחים שחברת הביטוח תעניק לכם פיצויים במידה ותמצאו את עצמכם בסכסוך משפטי שנוגע לעסק או לאחר קיומם של אסונות בלתי צפויים שפגעו במבנה, בתכולה או בעובדים שלכם.

 

ביטוח לעסק – למי זה מתאים?

כידוע, רכישה של ביטוח לעסק זה לא עניין חובה בישראל. למרות זאת, ישנה המלצה גורפת לרכוש את הביטוח ברגע הקמת העסק. נסביר שכל אחד צריך להחזיק בביטוח מסוג זה, החל מבעלת מכון קוסמטיקה קטן בפריפריה ועד בעלי חברות וארגונים שסניפיהם קיימים בפריסה כלל ארצית.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של ביטוח לעסק משתנות בהתאם לאופי העסק, היקף הפעילות, מספר העובדים וסוג הכיסוי. בשלב זה אתם מכירים בגורמים אלה, כך שנותר לכם רק לציין את פרטיהם בפני נציג של חברת ביטוח, שימסור לכם הצעת מחיר עדכנית. נאחל שתשכילו לרכוש את הביטוח בהקדם האפשרי.

סוכן ביטוח עם הלקוח שלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם