כמה עולה חליפת גשם איכותית לאופנועים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכיבה על אופנוע בימים גשומים מצריכה היכרות עם אביזרי בטיחות חיוניים. המדריך הנוכחי הוא חלק מסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם אביזר אחר, כדי להעלות את המודעות ולהציג את היתרונות שלו. הפעם נתמקד בחליפות הגשם האיכותיות שצריכות להימצא בתא המטען של כל רוכב אופנוע. הישארו אתנו ותגלו מה המחירים של חליפות אלה ומדוע אסור להתפשר על האיכות שלהן.

 

סוגי חליפות הגשם הנפוצות

יש כל מיני סוגים של חליפות גשם. שכן, לכל אחד יש העדפה מסוימת בלבוש מסוג זה. בחרנו להציג בפניכם את החליפות הנפוצות ביותר, אלו שרוכבים רבים משתמשים בהם במים הגשומים:

  • חליפת שני חלקים בעובי דק עד בינוני
  • חליפת גשם חלק אחד
  • חליפת גשם שני חלקים מחממת

עכשיו אתם מכירים בסוגים השונים, אז אפשר להציג בפניכם את העלויות.

חליפות גשם לאופנועים

העלות של חליפת שני חלקים בעובי דק עד בינוני

מי שיעדיפו לרכוב עם חליפות גשם לאופנועים שלא רק ישמרו עליהם מפני הגשם, אלא גם מפני הקור יצטרכו לשלם כ – 250 ₪ עבור חליפה דקה. אחרים שירצו חליפה בעובי בינוני יצטרכו לשלם כ – 300 ₪.

 

כמה תשלמו על חליפת גשם חלק אחד?

יש לא מעט רוכבי אופנועים שמעדיפים לרכוב עם חליפת גשם בעלת חלק אחד בלבד. מדובר בדרך כלל בשליחים ומי שנמצאים שעות ארוכות על הכבישים. נציין כי העלות של חליפה מסוג זה נעה בין 300 ₪ ל – 420 ₪. כאשר המחיר הסופי נקבע בהתאם לאיכות ולעובי של הבד. נציין שההמלצה היא להוסיף מסכה דקה וכפפות שניתן להשיג בקלות בכל חנות שיש בה אביזרים לאופנועים – X-RIDERS.

 

זה המחיר של חליפת גשם שני חלקים מחממת

בחירה בחליפת גשם 2 חלקים שתחמם אתכם מאוד צפויה לעלות בין 350 ₪ ל – 470 ₪. נציין כי המחירים משתנים בהתאם לעיצוב החליפה, סוג הבד ואקססוריז שקיימים בה, למשל:

  • חגורה
  • כיסים חיצוניים
  • כיסים נסתרים

מחיר חליפת גשם

טיפ חשוב – תשימו דגש על איכות החומר ולא על העלות

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בעלויות של חליפות גשם איכותיות לאופנועים מבלי לציין בפניכם את הטיפ החשוב שנוגע לאיכות החומר. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שעליכם לשים דגש על האיכות של החומר ולא על העלות. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שהסכום שתשלמו על החליפה ייתן לכם תמורה הולמת. אף אחד לא רוצה לשלם כמה מאות שקלים ולגלות בסופו של דבר שחודר גשם מבעד לחליפה, למרות שהמוכר בחנות טען אחרת.

 

לסיום

העלויות של חליפות גשם משתנות בהתאם לסוגים השונים. עכשיו אתם יודעים שמדובר בהוצאה שצפויה לעלות החל מ – 250 ₪. כך שנותר לכם רק לבדוק איזו חליפה מתאימה לכם מבחינת האיכות, כדי שזו תשמש אתכם לאורך זמן ותגן עליכם מפני הגשם.

חליפות גשם לאופנועים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם