בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי שחל בעולם קידום האתרים. שכן, חברות רבות שעוסקות בתחום עושות שימוש תדיר בכלי בינה מלאכותית שונים. יצאנו לבדוק את הנושא, כדי להבין איך הדבר בא לידי ביטוי בעת קידום של אתר עסקי וחזרנו עם מסקנות חשובות. הישארו כאן ותגלו מהן העלויות של התהליך? ולמה כדאי לכם ליישם אותו?
הקדמה – מהו קידום אתרים בשילוב AI?
סביר להניח ששמעתם לא פעם על השימוש ב – AI, אבל לא בטוח שאתם יודעים מה קורה מאחורי הקלעים של קידום אתרים שמשלב את הכלי המתקדם. זו העת לגלות שהבינה המלאכותית מסייעת בפעולות בסיסיות שצריכות להתבצע, כדי שניתן יהיה לקדם את האתר על הצד הטוב ביותר. קראו בעיון את הפרטים שמופיעים בטבלה הבאה ותכירו בפעולות הנפוצות:
הפעולה | תיאור |
מחקר מילות מפתח | הבינה המלאכותית יכולה לנתח כמויות עצומות של נתונים במהירות הבזק, כך שניתן לקבל תמונה רחבה של מילות מפתח שנוגעות לתחום העסק המקודם |
ניתוח התנהגות של משתמשים | מערכות שונות של AI יכולות לנתח את דפוס הגלישה של קהל היעד ולהבין אותן. פעולה זו מאפשרת להתאים את התוכן בזמן המתאים |
הידעתם? העלויות אינן קבועות
הגיע הזמן להכיר בעובדה החשובה שנוגעת לכיס שלכם – העלויות של קידום אתרים בשילוב AI לעסקים משתנה ממקרה אחד לאחר. שכן, חברות הקידום מתמחרות את ההליך תוך התחשבות בגורמים מסוימים, כאשר לכל עסק יש צורך שונה. ריכזנו כאן כמה גורמים שעשויים לשנות את העלות הסופית:
- תחום הפעילות (עסקים שהתחום שלהם נחשב לתחרותי, יצטרכו לשלם מעט יותר, היות והדבר יצריך ניתוח מעמיק של נתונים)
- היקף העבודה
- מורכבות האתר
זו העת לגלות שעסקים קטנים עתידים להשקיע כ – 2,000 ₪ בערך, בעוד עסקים גדולים ומורכבים, צפויים לשלם בין 4,000 ₪ ל – 11,000 ואף יותר.
שילוב AI – היתרונות
יש סיבות רבות שיגרמו לכם לקדם את העסק, תוך שילוב של AI, למשל:
- מאפשר דיוק בתהליכי אופטימיזציה
- משפר את חוויית המשתמש באופן ניכר
- משפר את ביצועי האתר
- חוסך בעלויות לטווח רחוק
איך עושים זאת? בקלות!
כעת ברור לכם שכדאי לשלב AI בהליך הקידום של האתר, כך שתצטרכו רק להכיר בטיפ שיוביל אתכם לחברה נחשבת. נגלה שעליכם לבדוק שזו עונה על הקריטריונים הבאים:
- בעלת ניסיון רב בקידום באמצעות טכנולוגיות AI לעסקים מהתחום שלכם
- מחזיקה בתיק עבודות שמציג פרויקטים שנעשו באמצעות AI
- מספקת תמיכה טכנית בעת הצורך
לסיום
שילוב של AI בקידום האתר העסקי הינה פעולה שהתמחור שלה משתנה. בשלב זה אתם יודעים שהצעת המחיר נקבעת בהתאם לצורכי העסק שלכם, כך שנותר רק לפנות לחברה מומלצת ולבקש הצעת מחיר, כדי שניתן יהיה להתקדם בהליך.