שיווק דיגיטלי הוא כלי חשוב לכל עסק שרוצה להגיע לקהל לקוחות רחב יותר. יחד עם זאת, עלות השיווק הדיגיטלי יכולה להשתנות מאוד בהתאם לגורמים רבים. בדקנו כמה עולה שיווק דיגיטלי מקצועי לעסק שלך.
ממה מורכב המחיר של שיווק דיגיטלי מקצועי?
מחיר שיווק דיגיטלי מורכב ממספר פרמטרים:
- היקף העבודה הנדרש הוא הגורם העיקרי המשפיע על עלות השיווק הדיגיטלי. אם מדובר רק על עזרה בסיסית, כגון הקמת אתר אינטרנט או ניהול חשבונות מדיה חברתית, העלות תהיה נמוכה יותר. לעומת זאת, אם מדובר על שירותים מתקדמים יותר, כגון קידום אתרים או שיווק בפרסום ממומן, העלות תהיה גבוהה יותר
- התחום העסקי משפיע על עלות השיווק הדיגיטלי. תחומים מסוימים, כגון טכנולוגיה או שירותים מקצועיים, דורשים יותר השקעה בשיווק דיגיטלי מאשר תחומים אחרים, כגון מסעדות או חנויות קמעונאיות.
- היעדים השיווקיים משפיעים על עלות השיווק הדיגיטלי. אם רוצים להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים, יש להשקיע יותר מאשר הרצון להגיע לקהל ספציפי יותר.
- המיקום הגיאוגרפי של העסק משפיע על עלות השיווק הדיגיטלי. אם העסק נמצא באזור עם תחרות גבוהה, יש להשקיע יותר כדי להתבלט.
טווחי מחירים של שיווק דיגיטלי מקצועי
טווחי המחירים של שיווק דיגיטלי מקצועי נעים בדרך כלל בין 1,000 ש"ח לחודש ל-10,000 ש"ח לחודש או יותר. כמובן, ישנם גם ספקים שמציעים שירותי שיווק דיגיטלי במחירים נמוכים יותר, או גבוהים יותר. חשוב לעשות מחקר מעמיק לפני שאתם בוחרים ספקי שיווק דיגיטלי, על מנת לוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. לעוד מידע לחצו כאן.
פירוט מחירי שיווק דיגיטלי מקצועי
כשמדובר על קידום אורגני המחיר הממוצע הוא כ-2,200 ₪ בחודש. לניהול קמפיינים בגוגל תשלמו כ-1,500 ₪ בחודש. אם מדובר על קמפיינים באינסטגרם או בפייסבוק, תשלמו כ-1,800 ₪ לחודש. לעומת זאת, ניהול עמוד סושיאל יעלה כ-2,000 ₪ לחודש וניהול דיוור כ-1,500 ₪ לחודש. ניתן אף לרכוש חבילה של ניהול תוכן באתר לזמן מוגבל בעלות של כ-1,200 ₪.
מה כוללים שירותי שיווק דיגיטלי מקצועיים?
שירותי שיווק דיגיטלי מקצועיים כוללים תכנון וקביעת אסטרטגיה. כלומר, הגדרת יעדים וגיבוש אסטרטגיה שיווקית. בנוסף, יצירת תוכן איכותי בפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק ואתרי אינטרנט. הם כוללים גם קידום אתרים כדי שהעסק שלכם יופיע במקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל ותוכלו למצוא בקלות לקוחות פוטנציאליים.
בנוסף, שיווק בפרסום ממומן ועוד. כאשר בוחרים ספקי שיווק דיגיטלי מקצועיים, חשוב לשקול גורמים כמו ניסיון וותק, השוואת מחירים והמלצות. תוכלו לקבל המלצות מחברים, משפחה או עסקים אחרים שמקבלים שירותי שיווק דיגיטלי. לסיכום, ככל שחברת השיווק תהיה מקצועית ואמינה, כך תקבלו תמורה עבור כספכם ותהנו מקידום מכירות והגדלת היקף הלקוחות שלכם.