כמה עולה מפתח תוכן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתיבת תוכן או פיתוח תוכן, זה אותו דבר, זה תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות בהתאם לעלייה בשימוש בטכנולוגיה.

כל אתרי האינטרנט זקוקים לתוכן איכותי על מנת לקדם את עצמם בדירוג של גוגל.

היום כבר לא מספיק רק העיצוב וכתבה קצרה בראש האתר – צריך להשקיע בתוכן מחשבה וכסף.

חשוב לדעת שכתיבת תוכן איכותית לא יכולה להיעשות באופן עצמאי, אלא אם יש לכם את הידע הדרוש והזמן הדרוש.

מקימים אתר ורוצים לדעת כמה כסף תשלמו על כתיבת תוכן? או שאולי יש לכם אתר ואתם מתלבטים אם להוציא כסף על כתיבת תוכן? כל התשובות בכתבה הבאה.

 

סוגי כתיבת תוכן

התוכן באתרי  האינטרנט מתחלק לשלושה סוגים – תוכן לקידום, תוכן לשיווק ותוכן מקצועי. תוכן לקידום הוא התוכן הכי פשוט, מדובר במאמרים קצרים שנמצאים בעמודים פנימיים של האתר ומוכנסות בהם מילות מפתח חשובות לשם הדירוג בגוגל. תוכן לשיווק, כשמו כן הוא, תוכן מתוחכם שמניע את הגולשים לפעולה – רכישה של מוצר, הרשמה לאתר ועוד. בשונה מתוכן לקידום, דרושה יצירתיות ויכולת כתיבה ברמה גבוהה לשם כך. תוכן מקצועי הוא תוכן על רמה שנכתב על ידי אנשים שעוסקים בתחום המאמר, ניתן למצוא אותו באתרים רשמיים.

 

מה משפיע על המחיר של כתיבת תוכן?

  1. סוג התוכן – תוכן לקידום הוא הכי זול, תוכן לשיווק ותוכן מקצועי יקרים יותר.
  2. ניסיון של הכותב – כמו בכל תחום, כותב מפורסם ומנוסה יבקש יותר כסף.
  3. סבבי תיקונים – ככך שתהיו יותר קפדניים עם הכותב ותגישו לו נקודות לשיפור, הוא עלול לבקש על כך יותר כסף.
  4. פרילנסר או חברת תוכן – חברות תוכן בדרך כלל יותר זולות.
  5. המיקוח – אם תתווכחו כמו ישראלי מצוי, כנראה שתצליחו להוריד במחיר כי השוק הזה לא בנוי על מחירים קבועים.
  6. כתיבה בתחום ספציפי שדורש ידע קודם – אם תבקשו מאמרים בתחום ספציפי (רפואה או משפטים למשל) אתם בדרך כלל תבקשו יותר כי כותבים שמתמחים בתחום מסוים דורשים כסף רב יותר. מחפשים כותב תוכן איכותי? היכנסו לאתר של אלעד יצחק וידלנסקי.

 

אז מה המחיר?

  1. מחיר של תוכן לקידום לא יעלה יותר מ- 12 אגורות למילה. בתחום זה משלמים לפי מילה ולא לפי שעה.
  2. מחיר של תוכן שיווקי יעלה בין 20 אגורות ל- 30 אגורות למילה.
  3. מחיר של תוכן מקצועי יעלה 15 – 30 אגורות למילה.

 

לסיום

חשוב לדעת שהיום האלגוריתם של גוגל הולך ונעשה מתוחכם יותר על מנת לשפר את הסינון שלו. השיפור של האלגוריתם גורם למנהלי האתרים לעבוד יותר קשה ולהביא תוכן איכותי לאתר. גם התוכן לקידום שלכם צריך להיות ברמת כתיבה בסיסית לפחות על מנת שהוא יקדם את האתר. בשביל להעלות את רמת התוכן שלכם פנו לאיש מקצוע כמו אלעד וידלנסקי.

 

שעון וכסף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם